Закупівлю оголошено - 17-10-2024, 17:06. Дата останніх змін - 17-10-2024, 17:08

Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти

Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти... Державна закупівля - UA-2024-10-17-014314-a Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти від замовника Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради від 10/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-17-014314-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-17-017196-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 17:06
по 22-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-10-2024, 17:06
по 25-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
362880
362 880,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 814,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146274 Досьє YouControl
Контактна особа:Оробінський Ігор Сергійович
Телефон:380577252488
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,Харків, вул. Чернишевська, будинок 26
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги із забезпечення гарячи ...
362 880,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти

9072
послуга
61000 Україна Харківська область Харків КП «Харківський метрополітен», станція «Університет», станція «Академіка Павлова», вул. Свободи, 19/21 (ХЛ №5)
по 31-12-2024
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 17:07:42
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-10-2024, 16:34:43
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:35:18
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Обов'язкова наявність: - складського (их) приміщення(ь) для зберігання продуктів харчування; - придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів: рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниці) для доставки готових страв. - холодильного обладнання: не менше 2 одиниць - теплового обладнання (електроплити; жарильні шафи; електроскорода тощо) не менше 1 одиниці - обладнання для обробки продуктів (м’ясорубка, тістоміс, овочечистки тощо) не менше 1 одиниці Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або балансова відомість та/або договір на право користування (оренди), тощо)*. Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати наступні документи - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованих автомобілів Учаснику права користування спеціалізованими автомобілями (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами)або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автомобіля, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автомобіля Перевізнику права користування спеціалізованим автомобілем (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) - договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній місяць до дати подання пропозиції; Для підтвердження наявності зазначених у довідці приміщень необхідно надати наступні документи - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення для зберігання продуктів харчування та/або договір(и) оренди таких приміщень, документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2024) - скан-копію рішення про реєстрацію потужностей (у відповідності до інформації щодо складського приміщення, зазначеного/зазначених учасником у довідці; - Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі у повідомлений в таблиці спеціалізований автотранспорт; - Чинний експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення зазначенні в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення /щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці; - Договір на проведення дезінфекції , дезінсекції та дератизації на складські приміщення, термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону та акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; Всі документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та на період, мінімум місяць, з дня проведення АукціонуНа підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її викоритання учасником) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі за нижченаведеною формою у Таблиці 1 цього підпункту
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:38:08
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги із забезпечення гарячим харчуванням учнів початкових класів (1-4 клас) закладів загальної середньої освіти
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно Таблиці 2; 1. Сканкопія (копії) медичної книжки (книжок) (за формою 1-ОМК) осіб, які будуть залучені до організації харчування та які зазначені учасником у Таблиці 2, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстіції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника. 2. Працівники, що залучені до приготування їжі – розрахунок чисельності працівників (технолог, кухар, підсобний робітник тощо), які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, здійснюється окремо по кожному місцю надання послуг (додаток 1 до тендерної документації) відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 N 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за N 1308/18603 3. Працівники, що здійснюють доставку готової продукції до місця видачі, в кількості осіб відповідно до наявних транспортних засобів. 4. документ (оригінал або сканкопія), що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни /проходження гігінієчного навчання (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2) у 2024 році. 5) сканкопія першої сторінки та останньої сторінки (з останнім записом про поточне місце роботи) трудових книжок; або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або трудовий договір з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2).
Статус: Активна
Дата створення: 17-10-2024, 16:38:08
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ