Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 012 540 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 062,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 25946540 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://adm.dp.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Лісничий |
| Телефон: | +380567209588, +380567209585 |
| E-mail: | korennaja@adm.dp.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49094, Україна, Дніпропетровська область,м.Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26 |
8 |
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс “Планета здоров'я” (надалі – Учасник). На виконання пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2.1. надати «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору (згідно таблиці 2.1)» У складі пропозиції Учасником надано Таблицю 2.1 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю, але в колонці «освіта» в рядках 41-42; 46-49; 53-54; не вказано який рівень освіти здобули працівники для належного виконання умов Договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 2.1 із зазначенням ступеня освіти працівників. 2). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План виховної, національно-патріотичної діяльності.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 3) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План тематичних програм.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 4) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План спортивних заходів.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 5) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції надано згідно із документами файл “План заходів.pdf” який розроблений на 21 день, тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку тривалістю 14 календарних днів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 6) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Вимога п 5.6. «Договір про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку». У складі пропозиції Учасником надано Договір добровільного страхування від нещасних випадків від 10.01.2024 № УА 284054 в складі якого надано Додаток 1 список застрахованих осіб до договору № 06/УА/284054, але Додаток 1 не є додатком Договору добровільного страхування від нещасних випадків від 10.01.2024 № УА 284054 так як не відповідає заключеному договору за № УА 284054 від 10.01.2024р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи. 7) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Вимога п.5.10 п.п.5.10.2. «Надати довідку з інформацією про обладнання закладу оздоровлення та відпочинку системами протипожежного захисту: ● системою пожежної сигналізації; ● системою оповіщення про пожежу та управління евакуації людей; Додатково до вищезазначеної інформації надати: - акти (або інші документи) прийняття системами протипожежного захисту в експлуатацію. - документальне підтвердження (договори) про технічне обслуговування системи протипожежного захисту на час перебування дітей.» У складі пропозиції Учасником надано файл “22 Інформація про обладнання системами протипожного захисту.pdf”, але в довідці відсутня інформація яке саме обладнання системами протипожежного захисту встановлене в закладі оздоровлення та відпочинку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи відповідно вимоги замовника п.5.10 п.п.5.10.2. 8) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Вимога п 5.7 «Надати Договір, укладений з відповідним стаціонарним медичним закладом охорони здоров’я на медичне обслуговування або надання медичної допомоги (послуг) на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку». У складі пропозиції Учасником надано файл “17 договір лікарня.pdf” в якому зазначено що комунальне некомерційне підприємство “Дрогобицька міська лікарня №1” Дрогобицької міської ради зобов’язується забезпечити надання спеціалізованої стаціонарної медичної допомоги пацієнтам Замовника тобто особам яким ТЗОВ “ОПК Планета Здоров'я” надає послуги з санаторно курортного лікування. Тоді як закупівля передбачає послугу з відпочинку дітей (діти не є пацієнтами ТЗОВ “ОПК Планета Здоров'я”) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нові/уточнюючі документи відповідно вимоги замовника п.5.7.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника Дочірнє підприємство "Клінічний санаторій "Карпати" Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" (надалі – Учасник). На виконання пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Вимога про усунення невідповідностей: 1). Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.1: Таблиця 1.1 до тендерної документації п. 1.1. Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно таблиці 1.1), які використовуватимуться учасником під час надання послуг з відпочинку дітей. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 1.1, але не за формою замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 1.1 за формою відповідно до вимог тендерної документації. 2) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2: Таблиця 2.1 до тендерної документації п 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору (згідно таблиці 2.1) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 2.1, але не за формою замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Таблицю 2.1 за формою відповідно до тендерної документації. 3). Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.2: Відповідно до Додатку 3, п.п 2.3 Штатний розпис учасника станом на 01.01.2024 року та станом на 01.10.2024 року. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано один документ «Витяг з штатного розпису станом на 01.01.2024 року та станом на 01.10.2024 року», що не відповідає вимогам замовника п.п.2.3 Додатку 3, а саме не відокремлені періоди штатного розпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Штатний розпис учасника станом на 01.01.2024 року та 01.10.2024 року. 4) Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Кваліфікаційні критерії» Вимога п.3: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи до п.3 Додатку 3, але вони не відповідають вимогам замовника, а саме: п.п.3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, (ів). (згідно з таблицею 3.1) за попередній відпочинковий сезон в 2023 році); п.п.3.2. копія аналогічного договору разом з актами наданих послуг, відповідно до якого були надані послуги аналогічні за предметом закупівлі за попередній відпочинковий сезон в 2023 році). Тобто за кодом ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку; п.п.3.3. Лист-відгук від контрагента (контрагентів) згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Тобто за кодом ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи відповідно до Додатку 3 вимоги п 3. 5) Відповідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» п 5.2. Орієнтовний графік заїздів*, який повинен містити орієнтовну дату початку та закінчення заїзду, кількість путівок. Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист у довільній формі. *Кількість заїздів повинна бути розрахована з урахуванням строку надання послуг. Графік заїздів підлягає уточненню після/під час укладання договору про закупівлю. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист у довільній формі на виконання вищенаведеної вимоги п.5.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист у довільній формі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.