Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 419 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 192,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 23887253 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрух Ірина Михайлівна |
| Телефон: | 380322522006 |
| E-mail: | shkola_law@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79024, Україна, Львівська область,Львів, вул. Б. Хмельницького, 132 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП ДУТКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (далі - учасник), у тендерній пропозиції щодо закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень. 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. У поданій тендерній пропозиції учасник не надав: - скан - копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно п. 3.2 ч.2 додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції мав надати: - скан - копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ: - скан - копія документа (акту) обстеження/перевірки приміщення(ь), виданий не раніше 2023 року на ім’я учасника, територіальним управлінням Держпродспоживслужби України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.