Закупівлю оголошено - 15-10-2024, 17:12. Дата останніх змін - 15-10-2024, 17:12

Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради»

Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької ... Державна закупівля - UA-2024-10-15-014110-a Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради» від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №12 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" від 10/15/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-15-014110-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-15-016609-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-10-2024, 17:12
по 20-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-10-2024, 17:12
по 23-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 20-10-2024, 00:00

Вважати 1 діто-день 1-єю послугою.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
334850
334 850,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 348,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №12 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:26414035 Досьє YouControl
Контактна особа:Цейко Іван
Телефон:380633859350
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
43023, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ПРИМІСЬКА, будинок 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації одноразо ...
334 850,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга (сніданок)

6697
послуга
43023 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ ПРИМІСЬКА, будинок 1
з 04-11-2024 по 31-12-2024
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Документи
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 17:12:32
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 16:47:25
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-10-2024, 16:47:25
Тип документа: Тендерна документація
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказані в Додатку 1 (п. 1.1.) до Тендерної документації: 1.1.1. Довідка в заданій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. Для підтвердження інформації зазначеної в таблиці учаснику необхідно надати: 1.1.3. Довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо. 1.1.4. Гарантійний лист, що інвентар, який буде задіяний у приготуванні їжі відповідає вимогам, які передбачені ст. ст. 43 і 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 1.1.5. Правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу тощо) 1.1.6. Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів 1.1.7. Копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, та документ обстеження/перевірки приміщення(ь)* виданого територіальним управлінням Держпродспоживслужби. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (наприклад, чинний договір оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей.
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації вказані в Додатку 1 (п. 1.2.) до Тендерної документації: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід • У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для надання послуг по даному предмету закупівлі. • На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах. 1.2.2. У Довідці надається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія). Технологи та повари 2-5 категорії, з пріоритетом на спеціалістів 4-5 категорії. В якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник подає: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар» - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1.
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації одноразового гарячого харчування учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти «Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради»
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) вказані в Додатку 1 (п. 1.3.) до Тендерної документації: 1.3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1.3.2. Для підтвердження інформації, зазначеної у Довідці учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів, вказаних у довідці (не менше 2-ох) (аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника) -Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, інформацію щодо якості наданих послуг. 1.3.3. Аналогічним договором буде вважатися повністю виконаний договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Статус: Активна
Дата створення: 15-10-2024, 17:11:15
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ