Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значенні, наведеному в Законі та Особливостях. Кейтеринг – спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає організацію, доставку, реалізацію готових страв, виготовлених у тому числі із використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування відповідно до Постанови КМУ від 24 березня 2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Мова тендерної пропозиції – українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 504 860 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 524,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЛІЦЕЙ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 19400558 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Івасюк |
| Телефон: | +380982945645 |
| E-mail: | lyudaburak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76006, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ 24 СЕРПНЯ, будинок 13 |
0 |
Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі пропозиції повинен надати Лист-згоду учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, інформацію від Учасника у вигляді, наприклад, гарантійного листа про те, що до учасника та предмету закупівлі не застосовано індивідуальних обмежувальних заходів та/або санкцій, лист - згоду на обробку персональних даних довільної форми, інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із переліком заходів. Надаємо можливість Учаснику виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей шляхом завантаження вищезгаданих документів до ЕСЗ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.