Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.Технічні та якісні характеристики розроблялись згідно з:Вимог спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України 242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»;Вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;Вимог Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами);ЗУ«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;Наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі-Очікувана вартість розрахована на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.01.2020р., з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Згідно з рішенням Виконавчого комітету Луцької міської ради, затверджено грошові норми в розмірі 50 грн. за 1 обід.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 647 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 237,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 11 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 21733971 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Омелян Оксана |
Телефон: | 380665606972 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ НАЛИВАЙКА, будинок 10Б |
1 |