Закупівлю оголошено - 14-10-2024, 17:04. Дата останніх змін - 14-10-2024, 17:05

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 «Послуги їдалень»

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 «Послуги ї... Державна закупівля - UA-2024-10-14-013508-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 «Послуги їдалень» від замовника Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №10 Луцької міської ради" від 10/14/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-14-013508-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-10-14-015800-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-10-2024, 17:04
по 19-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2024, 17:04
по 22-10-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00

Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178.Технічні та якісні характеристики розроблялись згідно з:Вимог спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України 242/329 від 01.06.2005 «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»;Вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;Вимог Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V.Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року (із змінами);ЗУ«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;Наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі-Очікувана вартість розрахована на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.01.2020р., з використанням методу розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів. Згідно з рішенням Виконавчого комітету Луцької міської ради, затверджено грошові норми в розмірі 50 грн. Кількість діто/днів- 15059х50 грн.=752950грн.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
752950
752 950,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 529,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцький ліцей №10 Луцької міської ради"
ЄДРПОУ:26413946 Досьє YouControl
Контактна особа:Шамкіна Інеса
Телефон:380508788715
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
43024, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ, будинок 5
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
752 950,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (аутсорсинг) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:55510000-8 «Послуги їдалень»

15059
послуга
43024 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ, будинок 5
по 31-12-2024
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 17:05:15
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 17:03:06
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 17:03:06
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-10-2024, 17:03:06
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 14-10-2024, 17:04:42
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ