Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 218 048 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 71 090,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілинич Михайло Петрович |
| Телефон: | +380988907963 |
| E-mail: | sv.tender106@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
7 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 597 від 23.10.2024 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-10-007473-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: КП "Промінь в Святошинському районі м. Києва" код ЄДРПОУ 21636104, Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника КП "Промінь в Святошинському районі м. Києва" код ЄДРПОУ 21636104, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Борщагівка, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-10-007473-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складу/виробничого приміщення (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси); 2) Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди (виробничого приміщення, складу) або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування офісом/ складом/спорудою. В разі, якщо учасник не має власного виробничого приміщення /складу, він подає сканкопію оригіналу договору оренди на виробниче приміщення/склад, дійсний на період надання послуг. Учасником КП "Промінь в Святошинському районі м. Києва" код ЄДРПОУ 21636104 у складі тендерної пропозиції надано файл «2.Правові підстави вироб.приміщення, склад.pdf», який містить розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 27.06.2013 № 341 «Про закріплення приміщень за комунальними підприємствами Святошинського району» та розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 04.10.2024 № 952 «Про внесення змін до розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 27.06.2013 № 341», але у складі пропозиції не надано Додаток № 12 до розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 27.06.2013 № 341. Також додаток № 12 до розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 04.10.2024 № 952 не містить підпису керівника апарату чи будь якої іншої відмітки про підтвердження чинності згаданого додатку. Просимо виправити зазначену невідповідність На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: Додаток 12 до розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 27.06.2013 № 341; Підписаний додаток 12 до розпорядження Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації від 04.10.2024 № 952. 2. Відповідно до пункту 10 розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати наступні документи: Гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись, за зразком, який надано нижче. Зразок гарантійного листа про відповідність якості наданих послуг (рекомендована форма) (створюється на бланку Учасника) вих. №____________ дата ______________ Учасник ________________________________________________ в особі ___________________________________ гарантує якість наданих послуг, що пропонується та даним листом засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги будуть надаватись з повним дотриманням санітарних норм . У разі визнання нас переможцем та укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника. Виробничі потужності та/або складські приміщення _______________________________________________________ для зберігання товару повністю відповідають вимогам санітарного законодавства. Посада та підпис посадової особи Учасника Печатка (у разі наявності) Учасником КП "Промінь в Святошинському районі м. Києва" код ЄДРПОУ 21636104 у складі тендерної пропозиції надано файл «30.Гар.лист відповідності якості послуг.pdf», який містить Гарантійний лист про відповідності якості наданих послуг, але не зазначено відомості про складські приміщення (адресу тощо). Просимо виправити зазначену невідповідність На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати гарантійний лист про відповідність якості послуг, що будуть надаватись, за зразком, який надано нижче. Зразок гарантійного листа про відповідність якості наданих послуг (рекомендована форма) (створюється на бланку Учасника) вих. №____________ дата ______________ Учасник ________________________________________________ в особі ___________________________________ гарантує якість наданих послуг, що пропонується та даним листом засвідчує, що послуги відповідають державним стандартам та іншим вимогам, що ставляться до послуг відповідно до чинних в Україні норм і правил (впровадження системи НАССР). Послуги будуть надаватись з повним дотриманням санітарних норм . У разі визнання нас переможцем та укладання договору про закупівлю, гарантуємо проведення досліджень товару в акредитованих лабораторіях на першу вимогу Замовника. Виробничі потужності та/або складські приміщення _______________________________________________________ для зберігання товару повністю відповідають вимогам санітарного законодавства. Посада та підпис посадової особи Учасника Печатка (у разі наявності)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.