Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 504 377,62 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 521,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40600473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Гуз |
| Телефон: | +380965447392 |
| E-mail: | logistic7000@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
| Замовник(и): | Комунальний заклад "Одеський навчально-реабілітаційний центр "Зоресвіт" Одеської обласної ради" |
0 |
В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ФАБРИКА СМАКУ” виявлено невідповідності в інформації та документах, а саме: Додатком 1 Кваліфікаційні критерії та Додатком 5 Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації вимагається: - На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, а у разі залучення стороннього автотранспорту, необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів); - документи водія, що підтверджують право керування транспортними засобами; - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У разі якщо Учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Відповідно до положень пункту 43 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Прохання виправити зазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.