Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2024, 00:00
Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року. Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації). Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації. Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків. Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами. Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 301 036 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 53 010,36 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34357364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лосенко Вікторія Сергіївна |
| Телефон: | 380459740072 |
| E-mail: | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
6 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 11 листопада 2024 року м. Буча № 119 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерних пропозицій після їх розгляду. Під час розгляду порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (Код згідно ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) у закупівлі за № UA-2024-10-04-011350-a . Кінцевий строк подання тендерних пропозицій —05.11.2024 року. У встановлений строк подано тендерну пропозицію учасника : 1) Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради (надалі- Учасник). Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Комунального підприємства громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Додаток 2 «Технічна специфікація» - Привести у відповідність вимогам Тендерної документації згідно нової редакції та внесених змін до Додатку 2 від 29.10.2024 року (пункт 2 (абз.1,2,5); пункт 8, пункт 12) 2. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі холодильного обладнання, транспортних засобів, механізмів, складських приміщень для надання послуг - Привести у відповідність згідно пункту 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії». 3. Інформаційна довідка стосовно відсутності притягнення до відповідальності за вчинення правопорушень, пов’язаних із використанням дитячої праці чи будь якими формами торгівлі людьми керівника Учасника процедури закупівлі - Привести у відповідність та виправити допущені помилки. 4. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру - Привести у відповідність згідно пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме розділ 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). 5. Тендерна пропозиція згідно додатку 5 до Тендерної документації - Привести у відповідність згідно вимогам Тендерної документації, а саме пункт 2 поданої таблиці. Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Комунальним підприємством громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради . ВИРІШИЛА: Розмістити в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані Комунальним підприємством громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради під час проведення відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій (Код згідно ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) у закупівлі за № UA-2024-10-04-011350-a. Уповноважена особа , фахівець із публічних закупівель __________________ Вікторія ЛОСЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.