Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Інша інформація: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (за винятком випадку, передбачених тендерною документацією); Замовник може зменшити обсяги закупівлі в залежності від фактичної потреби та обсягів фінансування.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 836 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000 UAH |
| Замовник: | Київський Палац дітей та юнацтва |
| ЄДРПОУ: | 02141207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ландіна Ірина Миколаївна |
| Телефон: | +380442932981 |
| E-mail: | kpdu_eks@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію наказу про запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів від 29.08.2024р., згідно змісту якого вбачається наявність додатків 1-2 до такого наказу. В той же час, учасником не надано копій таких додатків у складі тендерної пропозиції. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію договору №27 про надання охоронних послуг, згідно змісту якого вбачається наявність додатків 1-2 до такого договору. В той же час, учасником не надано копій таких додатків у складі тендерної пропозиції. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію діючого договору на технічне обслуговування пожежної сигналізації. В той же час, за результатами перевірки інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, в тому числі реєстрі ДСНС України, не підтверджується наявність у виконавця послуг за договором – ТОВ «Закарпателектросервіс» передбаченої чинним законодавством ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (в даному випадку – щонайменше на обслуговування систем пожежної сигналізації). 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію договору №5 про надання автотранспортних послуг, у змісті якої відсутні окремі фрагменти тексту, зокрема інформація про ціну послуг, таким чином в цій частині не підтверджується відповідність виготовленої учасником скан-копії оригіналу вказаного договору, як це вимагається згідно п. 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 5 додатку 3 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: «5.2. Копії документів, що підтверджують розробку та впровадження системи НАССР. 5.8. Копію діючого договору про надання послуг по охороні закладу оздоровлення та відпочинку дітей з ліцензованою охоронною фірмою. 5.9. Скан-копію діючого договіру про обслуговування пожежної сигналізації в закладі оздоровлення та відпочинку дітей на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення і відпочинку. 5.11. Копію діючого договору про надання послуг з перевезень, укладений між учасником та перевізником, щодо евакуаційного транспорту. Строк дії такого договору повинен відповідати строку надання послуг, що визначений цією тендерною документацією.». 2.2. Згідно п. 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії додатків до наказу про запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів від 29.08.2024р.; - копії додатків до договору №27 про надання охоронних послуг; - документальне підтвердження наявності ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення (в даному випадку – щонайменше на обслуговування систем пожежної сигналізації), отриманої виконавця послуг на технічне обслуговування пожежної сигналізації за договором – ТОВ «Закарпателектросервіс», або передбачене тендерною документацією документальне підтвердження наявності відповідного договору, укладеного з іншим суб’єктом господарювання, що має відповідну ліцензію у вказаній частині; - копію договору №5 про надання автотранспортних послуг, виготовлену учасником згідно оригіналу вказаного договору, як це вимагається згідно п. 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.