Закупівлю оголошено - 17-09-2024, 15:47. Дата останніх змін - 17-09-2024, 15:49

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів)

Державна закупівля - UA-2024-09-17-011678-a Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів) від замовника ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 9/17/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-17-011678-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-17-013295-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 15:47
по 22-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2024, 15:47
по 25-09-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2024, 00:00

Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
393855
393 855,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 938,55 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:3 938,55 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:22564004 Досьє YouControl
Сайт:http://zd3.osvitahost.net
Контактна особа:Лариса Ковальчук
Телефон:+380976238369
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
35700, Україна, Рівненська область,м.Здолбунів, вул. У.Кармелюка, 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Кейтерингові послуги (послуги ...
393 855,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів) ( Код ДК номенклатурної позиції 55524000-9 Кейтерингові послуги для шкіл)

11395
послуга
35700 Україна Рівненська область сто Здолбунів вул.Кармелюка У., будинок 5
по 31-12-2024
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-09-2024, 15:49:21
Інші
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії , Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1% очікуваної вартості закупівлі та складає: 3938,55 грн, детальна інформація відповідно до вимог документації
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Способи підтвердження:
Документ
банківська гарантія , Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії , Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 1% очікуваної вартості закупівлі та складає: 3938,55 грн, детальна інформація відповідно до вимог документації
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Способи підтвердження:
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Документи відповідно до додатку №1 тендерної документації
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Способи підтвердження:
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації , Документи відповідно до додатку №1 тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 17-09-2024, 15:47:51
Способи підтвердження:
Документ
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) , Документи відповідно до додатку №1 тендерної документації
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ