Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 999 962 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 999,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 05493562 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
| Контактна особа: | Костянтин Руденко |
| Телефон: | +380442498999 |
| E-mail: | amosova@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Амосова, 6 |
3 |
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1. Відповідно до листа роз’яснення Міністерства економіки України від 03.09.2024 № 3323-04/65721-06 "Щодо технічної реалізації кваліфікаційних критеріїв в ЕСЗ та питання аномально низької ціни", ДП “ПРОЗОРРО” технічно реалізувало чергову частину електронної тендерної документації – кваліфікаційні критерії. Відтак з 30.07.2024 у тестовому режимі замовникам надана можливість розміщення інформації щодо кваліфікаційних критеріїв шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. При цьому звертається увага замовників, що даний функціонал матиме обов'язковий характер. При цьому слід врахувати, що згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок) у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. При заповненні учасником електронних полів допущенні невідповідності, не завантажені, саме в електронні поля, інформація, що вимагалась Замовником. Тому просимо з метою усунення невідповідностей додатково оприлюднити інформацію, що вимагалась від учасника при заповненні електронних полів відповідно до вимог, що висувались Замовником (інформація щодо Наявності працівників відповідної кваліфікації; Наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); Наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій). Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 43 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.