Закупівлю оголошено - 24-08-2024, 18:05. Дата останніх змін - 24-08-2024, 18:06

«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень

Державна закупівля - UA-2024-08-24-000341-a «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень від замовника Ліцей №2 Львівської міської ради від 8/24/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-08-24-000341-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-08-24-000302-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-08-2024, 18:05
по 30-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-08-2024, 18:05
по 02-09-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
752672
752 672,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 763,36 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Ліцей №2 Львівської міської ради
ЄДРПОУ:20834090 Досьє YouControl
Контактна особа:Коруд Юрій
Телефон:380936683012
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79053, Україна, Львівська область,Львів, вул. Володимира Великого, будинок 55 А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації шкільног ...
752 672,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації шкільного харчування

1
послуга
79053 Україна Львівська область Львів вул. Володимира Великого, будинок 55 А
по 31-12-2024
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-08-2024, 18:06:08
Тип документа: Критерії оцінки
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-08-2024, 17:49:46
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації шкільного харчування
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Учасник підтверджує наявність обладнання та метеріально-технічної бази
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Способи підтвердження:
Документ
Додаток 1.docx, Довідка в довільній формі , Довідка довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо
Документ
Додаток 1.docx, Гарантійний лист , Гарантійний лист в якому учасник гарантуватиме, що під час надання послуг з організації шкільного харчування його працівники які будуть залученні до виконання договору будуть одягнуті в спеціальний одяг (кухарську уніформу), який складатиметься з штанів, кітеля та головного убору
Документ
Додаток 1.docx, Гарантійний лист , Гарантійний лист в якому учасник гарантує, що у випадку відключення електроенергії він забезпечить приміщення шкільної їдальні бензиновим або дизельним генератором з потужністю достатньою для процесу приготування та прийому їжі
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації шкільного харчування
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Учасник підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Способи підтвердження:
Документ
Додаток 1.docx, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідка за формою згідно Таблиці 1 додатку 1 до ТД
Документ
Додаток 1.docx, Підтверджуючі документи на працівників , Документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ)
Документ
Додаток 1.docx, Медичні книжки , Скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій)
Документ
Додаток 1.docx, Протокол про проходження гігієнічного навчання , протокол про проходження не раніше 2021 року гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці.
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з організації шкільного харчування
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Статус: Активна
Дата створення: 24-08-2024, 18:05:21
Способи підтвердження:
Документ
Додаток 1.docx, Довідка , Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Документ
Додаток 1.docx, Копія договору , не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці
Документ
Додаток 1.docx, Лист відгук , скан - копії листа - відгуку від замовника за наданим аналогічним договором.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ