Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 002 617,90 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 013,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 20201798 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Олександрівна Бойко |
Телефон: | +380968748706, +380977305703 |
E-mail: | nathnennya-buh@ukr.net |
Місцезнаходження: | 50029, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, вул.Кропивницького, 13 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1.1. Учасником Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна надано договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв №96-Д23 від 11 грудня 2023 року, проте договір не має підпису та печатки Замовника послуг ФОП Коновалова Світлана Петрівна. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 5.4. п. 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв строк дії якого дорівнює строку надання послуги за даною закупівлею, технічні умови на продукцію власного виробництва зареєстровані у встановленому законодавством України порядку, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва. Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи в складі тендерної пропозиції Учасника мають бути оформлені належним чином. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна повинна привести у відповідність тендерну пропозицію надавши договір із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв за підписом обох сторін. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 2.1 Учасником Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна надано договір на послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дезінфекції, дератизації та дезінсекції ) №24-Дз23 від 11 грудня 2023 року, але договір не має підпису та печатки Замовника послуг ФОП Коновалова Світлана Петрівна. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 5.10. п. 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Учасник надає договір на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку). Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи в складі тендерної пропозиції Учасника мають бути оформлені належним чином. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши договір на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку) за підписом обох сторін. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 3.1. Учасником Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна надано договір на дезінфекцію автотранспортних засобів №25-Дз23 від 11 грудня 2023 року, але договір не має підпису та печатки Замовника послуг ФОП Коновалова Світлана Петрівна. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 5.11. п. 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Учасник надає договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсний протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції документи в складі тендерної пропозиції Учасника мають бути оформлені належним чином. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Учасник Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсний протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» за підписом обох сторін. 4. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 4.1. Учасником Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна надано: Сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату, але Учасник не надав звіт про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звіт за результатами наглядового аудиту. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 5.12. п. 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Надати сертифікат на систему управління якістю продукції ISO 9001:2015, дійсний на дату подання тендерної пропозиції, разом зі звітом про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звітом за результатами наглядового аудиту та рішенням щодо можливості видачі вказаного сертифікату 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши звіт про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015, звіт за результатами наглядового аудиту. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 5.1. Учасником Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна надано: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції та рішення щодо видачі,а проте не надано звіт про наглядовий аудит. Тому Замовником встановлено невідповідність в документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п. 5.13. п. 5 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Надати сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі", виданий акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі, дійсний на дату подання тендерної пропозиції разом зі звітом про наглядовий аудит та рішення щодо видачі. На підтвердження надаються завірені Учасником копії документів, що підтверджують акредитацію установи, яка видала надані учасником сертифікати за категорією «громадське харчування». 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: Фізична особа-підприємець Коновалова Світлана Петрівна повинен привести у відповідність тендерну пропозицію надавши звіт про наглядовий аудит відповідно сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) "Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.