Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 590 796,04 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 953,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 9 ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 33358304 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Скрипник |
Телефон: | 380994251217 |
E-mail: | sk00853@ukr.net |
Місцезнаходження: | 17510, Україна, Чернігівська область,Прилуки, пров.Фізкультурника, будинок 24 |
0 |
Вимога про усунення недоліків. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2024-07-19-008544-a виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги їдалень за Код ДК 021:2015 : 55510000-8. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав інформацію та документи про наявність у штаті лише одного кухаря - Ляльченко І.І. 2. Посилання на вимогу тендерної документації : Відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, учасники процедури закупівлі повинні: - надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками). Згідно протоколу уповноваженої особи від 24.07.2024 № 63 «Про допущення технічної помилки», ця вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв, тому підлягає виправленню протягом 24 годин. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: -учасник повинен надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті ще хоча б одного кухаря дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками); - надати скан-копію особової медичної книжки працівника з відміткою про проходження ним обов’язкового профілактичного медичного огляду; - викласти довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.