Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 031 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 155,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Прилуцький ліцей №5 імені Віктора Андрійовича Затолокіна Прилуцької міської ради Чернігівської області |
ЄДРПОУ: | 33251731 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Софія Петрик |
Телефон: | +380955492807 |
E-mail: | licey5uo@ukr.net |
Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуцький р-н, місто Прилуки, вул.Вокзальна будинок 22 |
1 |
Вимога про усунення недоліків. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів № UA-2024-07-18-010224-a виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги їдалень за Код ДК 021:2015 : 55510000-8. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав інформацію та документи про наявність у штаті лише одного кухаря - Ляльченко І.І. 2. Посилання на вимогу тендерної документації : Відповідно до вимог ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, учасники процедури закупівлі повинні: - надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті кухарів дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками). Згідно протоколу уповноваженої особи від 30.07.2024 № 52 «Про допущення технічної помилки», ця вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв, тому підлягає виправленню протягом 24 годин. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: -учасник повинен надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність у штаті ще хоча б одного кухаря дитячого харчування з досвідом роботи по організації харчування дітей (копії дипломів, копії наказів про призначення на посаду/сумісництво або цивільно-правові угоди або інші документи, передбачені законодавством, які підтверджують наявність правових відносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками); - надати скан-копію особової медичної книжки працівника з відміткою про проходження ним обов’язкового профілактичного медичного огляду; - викласти довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 в новій редакції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.