Період оскарження умов закупівлі - по 28-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 666 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 331,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
| Телефон: | +380675432851 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ДП МДЦ "АРТЕК" (UA-2024-06-22-000537-a) на закупівлю послуг відпочинку дітей, придбання яких здійснюється на реаліза-цію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади зокрема м. Маріуполя, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно Тендерної документації (п. 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»), Учасник закупівлі повинен виконати наступне, а саме: «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями)» Замовником виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції цієї інформації та/або доку-ментів. 2. Таким чином, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель 3. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.