Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 449 070,10 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 245,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 33251726 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кошмар Віктор |
Телефон: | 380463734196 |
E-mail: | bestschool2@ukr.net |
Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул. Ветеранська, будинок 2 |
0 |
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» у відкритих торгах на закупівлю 55510000-8 Послуги їдалень, № UA-2024-06-21-008290-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю 55510000-8 Послуги їдалень, № UA-2024-06-21-008290-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «01» липня 2024 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2024-06-21-008290-a ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» у процедурі закупівлі № UA-2024-06-21-008290-a виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до Додатка 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан-копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150, які здійснюють харчування дітей в закладах освіти учасника. У складі пропозиції поданої ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1» скан –копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – відсутні. Також, у складі пропозиції відсутня Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. НАДАТИ: Скан –копії особових медичних книжок працівників з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду та Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід 2. Відповідно до Додатка 2 до Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів. Відповідно до статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту. Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності. Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями, затверджено Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.10.2016 № 1747. Так, міжповірочний інтервал для вагового обладнання становить 1 рік. Таким чином термін повірки вагів, які були повірені згідно акту приймання-передачі послуг № 8928 від 21 грудня 2022 року вийшов 21 грудня 2023 року. Вимога щодо надання скан – копії останнього Акту виконання повірки вагів міститься у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а тому на думку Замовника відноситься до інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. НАДАТИ:надати довідку (інформацію) в довільній формі про повірку терезів та скан – копію останнього Акту виконання повірки вагів, датами відповідно до вимог Законадавства Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасникомТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1» невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю 55510000-8 Послуги їдалень) (UA-2024-06-21-008290-a ) 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.