Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 039 168,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 20 195,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32418147 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козак Маріна Ігорівна |
Телефон: | 380631317717 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82482, Україна, Львівська область,Моршин, Львівська обл., м.Моршин, вул.50-річчя УПА, 20 |
3 |
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МОРШИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» МОРШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ уповноваженої особи про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ФОП Пельвецький Роман Андрійович, 2790222477 (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною « 01 » липня 2024р. м. Моршин № 1-07 Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Пельвецький Роман Андрійович, 2790222477 (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 –55510000-8 Послуги їдалень (Послуги по забезпеченню харчування стаціонарних хворих, які перебувають в Комунальному некомерційному підприємстві «Моршинська міська лікарня» Моршинської міської ради) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2024-06-20-011761-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності).: Відповідно до Розділу 5 п.2, п.п 8 тендерної документації встановлена наступна вимога : - Учасник , який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. У Додатку 3 (Проєкт договору) Розділу 1., п.1.2 до Тендерної документації Замовником вказано .: що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг – 1 (послуга).Планова (очікувана) кількість – 25 760 (ліжко-днів). ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до Розділу 5 п.2, п.п 8 тендерної документації встановлена наступна вимога : - Учасник , який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації У Додатку 3 (Проєкт договору) Розділу 1., п.1.2 до Тендерної документації Замовником вказано .: що кількісні характеристики виконуваних за цим Договором послуг – 1 (послуга).Планова (очікувана) кількість – 25 760 (ліжко-днів). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку-погодження з проєктом договору в довільній формі від 08.06.2024р. №9, та підписаний учасником проєкт договору , в якому Учасник вказав невірну кількість ліжко-днів, а саме: -21600 Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відкорегований відповідно до вимог Замовника Проєкт договору , з вірно вказаною кількістю ліжко-днів . Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ______________ Маріна КОЗАК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.