Період оскарження умов закупівлі - по 20-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 43 957 875,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 219 789,38 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 318 736,25 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42920331 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Ірина Воронова |
Телефон: | +380503242661 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95 |
1 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 2 Розділу 5 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень установчих документів (статуту) та відповідно до вимог чинного законодавства: - акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), який зазначений учасником у довідці про наявність матеріально-технічної бази, видані на ім’я учасника не раніше 1 кварталу 2024року.». Учасником на виконання даної вимоги було надано вказаний акт від 19.01.2024 №47/2-23, однак було виявлено невідповідність у даті складання акту 19.01.2024, яка проставлена на першій сторінці документу та даті отримання 19.01.2023, яка зазначена на останній сторінці документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортний(ні) засіб(би), де дата складання відповідає даті отримання. 2. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в яких міститься: 9) проект договору (без додатків), підготовлений у відповідності з Додатком 4, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповненні проекту договору та додатків цінові показники не зазначаються. Додатки до проекту договору, можуть не подаватися учасниками закупівлі.». Учасником було надано проект договору (без додатків), підготовлений не у відповідності з Додатком 4 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями проект договору (без додатків), підготовлений у відповідності з Додатком 4 Тендерної документації. 3. Пунктом 5. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.1.3. Копію договору на санітарну обробку та/або дезінфекцію автотранспортних засобів, зазначених у довідці відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.». Учасником на виконання даної вимоги було надано договір про дезінфекцію автотранспорту від 01.09.2023 № 01-09/23-ГСД в якому не визначені автотранспортні засоби, які зазначені у довідці Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує дезінфекцію автотранспортних засобів Учасника, зазначених у довідці відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Пунктом 5. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «5.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.2.2. Копії наказів про призначення, прийом на роботу та/або цивільно-правових угод та/або інших документів, які підтверджують відповідні правовідносини.». Учасником на виконання даної вимоги було надано копії наказів працівників, однак на наказах про прийняття на роботу на Чернишук Т.П., Журавель І.П. та Карпенко Н.П. проставлені печатки іншого підприємства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями накази про прийняття на роботу вищевказаних працівників з печаткою Учасника. 5. Пунктом 5 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 5.1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського та виробничого приміщення (нежитлового приміщення) в межах м. Дніпро, а також транспортних засобів (вантажних та/або напіввантажних).». Учасником крім вищевказаної довідки було надано договір поставки обладнання від 30.06.2023 № 30/06-20 разом з видатковою накладною від 30.06.2023 № РНД00000402365, де в якості покупця зазначено ТОВ «Контакт Продрезерв 5», а не ТОВ «Гарна страва Дніпро», з яким укладено договір. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями видаткову накладну де в якості покупця зазначено ТОВ «Гарна страва Дніпро». 6. Додатком 3 до Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «На підтвердження можливості виконання вимог даного пункту, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договір поставки (та/або купівлі-продажу) одноразових підложкок / лотків для готових страв та десертів, чинний не менше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі.». Учасником на виконання даної вимоги було надано договір поставки від 01.01.2023 № 170, однак з умов договору не вбачається, що його предметом є саме одноразові підложки / лотки для готових страв та десертів. Натомість вказано, що найменування готової продукції та товару вказуються у накладних, але накладні Учасником не надаються. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ, що підтверджує, що за вищевказаним договором Учаснику були поставлені саме одноразові підложки / лотки для готових страв та десертів. 7. Пунктом 1. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої річної (за 2023 рік) фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій.». Учасником на виконання даної вимоги було надано довідку про вартість чистих активів від 19.06.2024 №19/6, в якій зазначена у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника не співпадає з вартістю чистих активів зазначеною у фінансовій звітності підприємства за 2023 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про вартість чистих активів, в якій зазначена у гривневому еквіваленті вартість чистих активів Учасника відповідає вартості чистих активів зазначених у фінансовій звітності підприємства за 2023 рік. 8. Пунктом 1. Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Учасником було надано деякі документи в яких не виконана дана вимога, а саме: «файл Довідка про відсутність підстав, встановлених п.47 Особливостей.pdf, Лист - пояснення щодо ліцензування певних видів господарської діяльності.pdf, Загальні відомості про учасника.pdf». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначені документи оформлені у відповідності до вимог Тендерної документації. 9. Пунктом 2 Розділу 5 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду).». Учасником надані листи-згоди, складені у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду не від усіх осіб, чиї персональні дані надалися у складі тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями листи-згоди, складені у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду від усіх осіб, чиї персональні дані надалися у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.