Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 4 248 240,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 21 241,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 42 482,40 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня № 11" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
ЄДРПОУ: | 01110765 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kmkl11.com.ua/ |
Контактна особа: | Федоренчик Наталія Михайлівна |
Телефон: | +380445687966 |
E-mail: | tender-kmkl11@i.ua |
Місцезнаходження: | 02092, Україна, м. Київ,Київ, вул. Рогозівська, 6 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв'язку з реорганізацією замовника та переглядом потреби у послугах
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-08-2024, 00:00
Період оскарження:
з 23-07-2024, 09:29 по 03-08-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв'язку з реорганізацією замовника та переглядом потреби у послугах
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-07-2024, 15:18
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно вимог підпункту 2.3 у додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати особисту письмову згоду від кожного працівника, зазначеного учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, на обробку його персональних даних. У складі документів тендерної пропозиції учасника відсутня згода на обробку персональних даних від водія –експедитора Мірошниченка Сергія Володимировича
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА», Україна, 02121, м. Київ, вул. Ялинкова, буд. 60/1, офіс 53, код ЄДРПОУ 40665499, виявлено невідповідності. 1. Згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції заповнену форму «Цінова пропозиція» згідно додатку 5 до тендерної документації. У порушення вимог тендерної документації учасник надав цінову пропозицію від 07.06.2024 р. вих. № 07/06-22, у якій не заповнено рядок «Повне найменування учасника». 2. Згідно вимог пункту 4.1 додатка 1 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції довідку, складену в довільній форм, про наявність альтернативного джерела безперервного постачання питної води до місця здійснення учасником господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на випадок припинення централізованого водопостачання. У довідці має бути зазначена інформація про вид (інформація про вид зазначається з урахуванням вимог підпункту 2.8.4 пункту 2.8 НАССР ⃰ ⃰ місцезнаходження (адресу), назву власника або балансоутримувача альтернативного джерела водопостачання. У випадку, якщо альтернативне джерело водопостачання не перебуває на балансі учасника, він додатково надає документальне підтвердження (лист або довідка) від власника або балансоутримувача щодо можливості його безперервного використання. У порушення вимог тендерної документації учасник надав довідку про наявність альтернативного джерела водопостачання від 07.06.2024 р. вих. № 07/06-9, у якій відсутня інформація про вид (інформація про вид зазначається з урахуванням вимог підпункту 2.8.4 пункту 2.8 НАССР), місцезнаходження (адресу), назву власника або балансоутримувача альтернативного джерела водопостачання. 3. Згідно вимог пункту 2.2 додатка 1 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції копії особистих медичних книжок працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, та на яких поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 599 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». У порушення вимог тендерної документації учасник надав медичну книжку, видану на ім’я Яворського Максима Валерійовича, на відповідній сторінці якої, відсутня інформація про найменування суб’єкта господарювання. 4. Згідно вимог пункту 2.3 додатка 1 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції особисту письмову згоду на обробку персональних даних від кожного працівника, зазначеного учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. У порушення вимог тендерної документації учасник не надав у складі документів тендерної пропозиції особисту письмову згоду на обробку персональних даних від кожного працівника, зазначеного учасником у довідці від 07.06.2024 р. вих. № 07/06-2. 5. Згідно вимог пункту 12 Технічного завдання у додатку 3 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції технологічну документацію (карти) на кожну страву із запропонованого меню, яка повинна містити інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви)). У порушення вимог тендерної документації учасник не надав у складі документів тендерної пропозиції технологічну документацію (карту) на страву меню «Буряк відварний, 225 г». Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей). Отже, з урахуванням вимог Особливостей, замовник надає можливість учаснику виправити вищезазначені невідповідності в інформації та/або документах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.