Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 882 440,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 412,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147606 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uo.gov.ua |
| Контактна особа: | Петрик Альона Анатоліївна |
| Телефон: | +380463171524 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 16600, Україна, Чернігівська область,місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей (відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-06-2024, 00:02
Період оскарження:
з 19-06-2024, 15:36 по 30-06-2024, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: * Згідно Додатку 3 п.2 п.п. 2.2 Організація та забезпечення дітей, вихованців в таборах з денним перебуванням гарячим харчуванням, а також реалізація закупних товарів в їдальнях закладів освіти здійснюється згідно асортиментного переліку та меню, погодженому з Замовником та органом Держпродспоживслужби, який здійснює нагляд за дотриманням вимог Державних санітарних норм та правил санітарного законодавства на території, де надаються послуги харчування, в установленому чинним законодавством України порядку. * Згідно Додатку 2 п.1 Учасник забезпечує приготування страв високої якості за місцем знаходження харчоблоку закладу освіти. 2) Перелік виявлених невідповідностей: * У складі тендерної пропозиції Учасника не надано відповідних документів з підтвердженням та погодженням органом Держпродспоживслужби та Замовником ; * Надати відповідний перелік документів та інформації стосовно приміщення для приготування страв за місцем знаходження закладу освіти. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, погоджене та затверджене Приблизне меню для організації гарячого здобувачів освіти 1-5 класів закладів загальної середньої освіти, вихованців НБДЮ у літній період 2024р органом Держпродспоживслужби та Замовником та відповідний перелік документів стосовно приміщення для приготування страв за місцем знаходження закладу освіти.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.