Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 979 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 896,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
Телефон: | 380979543739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля оголошена 26 квітня 2024 року відповідно до службової записки про закупівлю послуги начальника відділу з питань торгово – побутового обслуговування населення і громадського харчування. 07 травня 2024 року відбулося розкриття пропозицій щодо процедури відкритих торгів з особливостями за предметом предмету Послуги з постачання готової їжі для харчування добровольчого формування Білоцерківської міської територіальної громади № 3, відповідно коду ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги. В закупівлі прийняли участь два Учасники. Під час розгляду пропозицій, виявилася помилково зазначена оголошена очікувана вартість зазначена в службовій записці, згідно якої оголошувалася закупівля і не відповідає фактичному залишку згідно кошторисних розрахунків суми. Про що було направлено лист уповноваженою особою Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради 10 травня 2024 року за вих.№ 16/05-16 було прийнято рішення надіслати до Відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету запит про надання інформації з метою отримання відповіді, щодо суми, яка виділена в кошторисі на Послуги з постачання готової їжі для харчування добровольчого формування Білоцерківської міської територіальної громади № 3. Враховуючи надану відповідь, що станом на 10 травня 2024 року залишок коштів по даному напрямку становить 880 696,00 грн. Враховуючи, що станом на 17 травня 2024 року не прийнято рішення щодо дофінансування наразі неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. І, включаючи вищенаведені пояснення, уповноваженою особою прийнято рішення відмінити дану закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
28-05-2024, 00:01
Період оскарження:
з 17-05-2024, 16:02 по 28-05-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.