Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 218 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 180,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Снятинська міська рада Коломийського району Івано-Франківської області |
ЄДРПОУ: | 04054240 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Педан |
Телефон: | +380982491291 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78301, Україна, Івано-Франківська область,м.Снятин, пл.Незалежності України,1 |
2 |
І. 1) Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовник вимагає від учасника надати «довідку у довільній формі від учасника про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції». Учасником надано довідку про наявність власного та або залученого автотранспорту вих. №20 від 23.04.2024 р. (файл «Довідка наявн траспорт.doc.»), де не заповнена інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пп. 1.1 п. 1 частини 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі від учасника про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту (з детальним описом такого автотранспорту), пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції із заповненням всієї необхідної інформації; ІІ. 1) Перелік виявлених невідповідностей: для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасника надати «на підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». Учасником не надано позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів)». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – підпункт 3.2 пункту 3 частини 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.