Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 311 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 555,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44057056 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Атамась Анна Вікторівна |
| Телефон: | +380958946749 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 64250, Україна, Харківська область,Донець, вул. Центральна, будинок 40 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. В складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують організацію харчування у закладі оздоровлення та відпочинку з дотриманням процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) або сертифікат відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий дитячому закладу оздоровлення та відпочинку стосовно організації або надання послуг харчування. Що є порушенням вимог Додатку № 2 до тендерної документації, а саме п. 26. 2. В складі документів тендерної пропозиції відсутнє свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку, діюче на період надання послуг. З огляду на те, що гарантійний лист не надає 100% гарантії проходження атестації, відсутність свідоцтва про Державну атестацію є порушенням вимоги Додатку №2 до тендерної документації, а саме п. 26. 3. Замовником оголошено тендер за предметом закупівлі «Путівки на оздоровлення та відпочинок дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в Івано-Франківській/Львівській/Закарпатській області. Код ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку», у кількості 64 шт. (п. 4.3. Тендерної документації, п.5.3 Проект договору про закупівлю). Учасником в складі документації тендерної пропозиції невірно указана кількість путівок 65 замість 64, та в Додатку №1 до проєкту договору також 65 замість 64. 4. В складі документів тендерної пропозиції відсутній документ про забезпечення учасником цілодобової охорони, що є порушенням вимоги Додатку №2 тендерної документації, а саме п. 26. 5. В складі документів тендерної пропозиції відсутня копія перспективного літнього чотиритижневого примірного меню і умов організації харчування дітей на 2023 рік або на 2024 рік, розробленого відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305, погодженого Держпродспоживслужбою, що є порушенням вимоги Додатку №2 тендерної документації, а саме п. 26. Надання гарантійного листа не надає 100% гарантії виконання цієї умови. 6. В складі документів тендерної пропозиції відсутня копія договору з територіальним лікувально-профілактичним закладом або копія іншого документу, відповідно до якого забезпечується надання дітям невідкладної медичної допомоги, у т.ч. стаціонарної на 2024 рік, що є порушенням вимог Додатку № 2 до тендерної документації, а саме п. 26. Надання гарантійного листа не надає 100% гарантії виконання цієї умови. 7. У складі документів тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження, що в закладі створено умови щодо безпеки дітей, в тому числі у разі повітряної тривоги (наявність евакуаційного транспорту, бомбосховищ, обладнаних укриттів відповідно до Рекомендацій та планів евакуації дітей) (підтверджується документально документами ДСНС та/або органами виконавчої влади (органами місцевого самоврядування), це є порушенням вимоги Додатку №2 до тендерної документації а саме п. 26. 8. Учасником не виконано умову Додатку №1 тендерної документації, а саме відсутність аналогічного досвіду надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.