Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 802 461,97 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 012,31 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Марина Назаренко |
Телефон: | +380634075064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 24.04.2024 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу умов тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Файл «Довідка працівники» - містить не корректну нумерацію. 2.1. «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер (за бажанням),…..» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3.1. Надати файл «Довідка працівники» який містить корректну нумерацію. 1.2. У наданому файлі «МТБ (2)» щодо позицій 25, 26, 116, 117, 135 зазначено колір «серебро», проте у наданому файлі «право власності на облад (інвентар)» Видаткова накладна № РНД 0000050219 від 05.01.2018 р. містить інформацію де на ці позиції вказано колір «срібло». 2.2. пункт 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання…..» розділу 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 2 до Документації. 3.2. Надати довідку в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі з корректно зазначеною інформацією щодо позицій 25, 26, 116, 117, 135. 1.3. Інформація щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. 2.3. пункт 1.7. «Надати у складі пропозиції інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 2 до тендерної документації. 3.3. Надати інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.