Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 6 765 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 67 655,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 33 825,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 01993871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Калішенко Галина Миколаївна |
| Телефон: | 380442723102 |
| E-mail: | kmkec@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область,Київ, вулиця Рейтарська, будинок 22. |
7 |
На підставі викладеного на виконання рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2024 року № 8145-р/пк-пз Уповноважена особа: ВИРІШИЛА: 1. На підставі п.п. 2 п. 44 Особливостей, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплекео» (ЄДРПОУ: 19117325). 2. На підставі п. 46 Особливостей оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Фірма «Технокомплеке» в електронній системі закупівель.
1. Відповідно до положень пункту 14 додатку 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник, окрема, повинен надати чинний сертифікат, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів стосовно надання кейтерингових послуг згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Всупереч встановлених вимог Вами не надано чинний сертифікат, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів стосовно саме надання кейтерингових послуг згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу». Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та зокрема надати чинний сертифікат, яким посвідчується, що Учасник впровадив систему управління безпечності харчових продуктів стосовно надання кейтерингових послуг згідно ДСТУ ІSO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу»/ 2. Відповідно до положень пункту 16 додатку 2 тендерної документації, замовником встановлено вимогу, надати копію протоколу (-ів) випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує (- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробовувань має бути здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005. Відповідно до положень пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, якщо замовник в додатку 2 до цієї тендерної документації посилається на конкретні протокол випробувань чи сертифікат, вказані протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджується шляхом акредитації (учасником обов’язково надаються копії атестатів про акредитацію, що підтверджують компетентність уповноважених органів з оцінки відповідності). У разі відсутності в органу з оцінки відповідності атестату акредитації, до наданих протоколів випробовувань та сертифікатів відповідності необхідно додати результати рівноправного до акредитації оцінювання органу з оцінки відповідності, які підтверджують його відповідність до усіх вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065 та до вимог ДСТУ ISO 14024. Вами не виконано встановлених вимог замовника та зокрема не надано копію атестату про акредитацію, що підтверджують компетентність уповноваженого органу з оцінки відповідності ДУ «Київський міський ЦУПХ МОЗ», Оболонський міжрайонний відділ. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та надати копії атестату про акредитацію, що підтверджує компетентність уповноважених органів з оцінки відповідності, який видав протокол (-и) випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує (- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа (Протокол випробовувань має бути здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005). У разі відсутності в органу з оцінки відповідності атестату акредитації, до наданих протоколів випробовувань та сертифікатів відповідності необхідно додати результати рівноправного до акредитації оцінювання органу з оцінки відповідності, які підтверджують його відповідність до усіх вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065 та до вимог ДСТУ ISO 14024. 3. Відповідно до положень підпункту 1.1., пункту 1 додатку 5 тендерної документації, учасник має надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для надання послуг, що зокрема містить відомості про наявність вантажних автомобілів та виробничих потужностей. 1.2. Надати копії документів, які підтверджують право учасника на володіння/користування/тощо кожного найменування (та кількості), згідно інформації, зазначеної учасником в довідці (відповідно п.1.1). 1.3. Надати на кожен вантажний автотранспорт вказаний учасником в довідці (відповідно п.1.1), копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі, якщо учасник не є власником транспортного засобу, він додатково надає копію документу, який дає право користування даним транспортним засобом із зазначенням інформації, яка дає можливість ідентифікувати транспортний засіб, а саме: державний номер, марка, модель, рік випуску. Документ повинен бути дійсний впродовж строку надання послуг, Також, учасник надає копії оригіналів свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які належать власнику. 1.4. Надати копію договору укладеного з Учасником на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), із зазначенням в договорі марки та державного номерного знаку транспортного засобу, а також терміном дії договору має бути не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації та в оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі. Згідно даного договору надати копії актів виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку транспортного засобу, за останні два/три місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції. 1.5. Надати копії протоколів випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), виконаний в 2024 році, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаний територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації. Вами не надано копії протоколів випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), виконаний в 2024 році, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності умовно-патогенної мікрофлори виконаний територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та зокрема надати протоколів випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), виконаний в 2024 році, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаний територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації. 4. Відповідно до положень підпункту 1.6. пункту 1 додатку 5 тендерної документації, учасник мав надати копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника та на туж потужність що буде задіяна для надання послуг, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг, з обов’язковою позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 без зауважень. Також, відповідно до підпункту пункту 1 додатку 5 тендерної документації, Надати копію акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08 серпня 2019 року, виданий на ім’я Учасника та на туж потужність що буде задіяна для надання послуг, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. Наданий Вами акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та акт, складений а результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР не містять відомостей, щодо господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та, зокрема, надати: 1.6. копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника та на туж потужність що буде задіяна для надання послуг, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг, з обов’язковою позитивною оцінкою загальних гігієнічних вимог до транспортних засобів, а саме пунктів 6.1, 6.2, 6.4, 6.7 без зауважень; 1.7. копію акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08 серпня 2019 року, виданий на ім’я Учасника та на туж потужність що буде задіяна для надання послуг, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг 5. Відповідно до положень пункту 2 додатку 5 тендерної документації, Учасник має надати (2.1.) Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, зокрема, робітників харчоблоку, водіїв. До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: - Копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказів про прийняття на роботу. - Копії повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). - Копії медичних книжок вказаних в довідці працівників, що оформлені відповідно до чинного законодавства, на зазначених у довідці працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Сертифікати на всіх працівників (зазначених в довідці п.2.1.) про успішне завершення курсу «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Онлайн курс доступний за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_ADV101+2023_T2. Перевірка на автентичність сертифікатів здійснюється за посиланням, зазначеному на ньому. 2.3. Копія документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія» або «Технологія та організація громадського харчування» на технолога. 2.4. Посвідчення водіїв, що вказані в наданій довідці згідно вимог п.2.1 Просимо врахувати, що виходячи встановлених вимог, умовами документації передбачено наявність декількох водіїв (у множині) та робітників харчоблоку (у множині) Вами не виконано встановлену вимогу, та, зокрема, не підтверджено наявність водіїв та робітників харчоблоку. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та окрема надати. 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору, зокрема, водіїв. До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: - Копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказів про прийняття на роботу. - Копії повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). - Копії медичних книжок вказаних в довідці працівників, що оформлені відповідно до чинного законодавства, на зазначених у довідці працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.2. Сертифікати на всіх працівників (зазначених в довідці п.2.1.) про успішне завершення курсу «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Онлайн курс доступний за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_ADV101+2023_T2. Перевірка на автентичність сертифікатів здійснюється за посиланням, зазначеному на ньому. 2.4. Посвідчення водіїв, що вказані в наданій довідці згідно вимог п.2.1
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.