Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 394 588,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 972,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛІЦЕЙ №18 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 20559135 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Євченко |
Телефон: | +380997909728 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ТРОЛЕЙБУСА, будинок 7 |
0 |
Під час розгляд тендерної пропозиції учасника встановлено, що окремі документи тендерної пропозиції, не відповідають умовам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям встановленим замовником у тендерній документації. Надаємо можливість Учаснику виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Відповідно до п.5.1.4 тендерної документації розділу «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії з оригіналів діючих на дату подання пропозиції особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі. Учасником надано скан-копії з оригіналів особистих медичних книжок працівників дія яких закінчилась. Учаснику необхідно, шляхом завантаження документу до ЕСЗ, надати скан-копії з оригіналів діючих на дату подання пропозиції особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.