Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 455 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Тернопільський класичний ліцей Тернопільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 24631923 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шлапак Тетяна Іванівна |
Телефон: | +380979814848 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46002, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Михайла Вербицького 3 |
2 |
Довожу до вашого відома, що в наданій вами Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додаток 1 до Тендерної документації) в п.18 вказана інформація про Договір оренди термін дії, якого закінчився.Прошу надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з інформацією згідно з чинним Договором на даний період.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.