Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2024, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 332 700,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 663,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЕПІДЕМІОЛОГІЇ ТА ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ІМ. Л.В. ГРОМАШЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 02011947 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віктор Бубенок |
Телефон: | +380442733368 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця М. Амосова, будинок 5 |
6 |
Відповідно до п.п. 1.2. п. 5 розділу 3 Тендерної документації встановлено такі вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів, робітників харчоблоку тощо). До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника, а саме: - Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття на роботу. - Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції). Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: - Особові медичні книжки (кухарів, робітників харчоблоку,) форма №1-ОМК від 21.02.2013, оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду)». З урахуванням встановлених порушень відповідно до рішення АМКУ №8689 -р/пк-пз від 16.05.2024 та на підставі п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., просимо учасника надати шляхом завантаження в електронну систему закупівель такі документи: 1) Дійсну особисту медичну книжку працівниці Українець В. І.; 2) Особисту медичну книжку працівниці Мариніч О. М.; 3) Повідомлення про прийняття працівниці Присяжнюк Т.А. відповідно до наказу від 28.12.2019 № 50-ОС.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.