Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 565 625,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 53 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44018090 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мирослава Войтович |
Телефон: | +380964332342 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 78103, Україна, Івано-Франківська область,місто Городенка, вул.Шевченка Тараса, будинок 77 |
0 |
І. 1) Перелік виявлених невідповідностей: згідно підпунктів 3.1 та 3.2 пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник вимагає від учасників надати: «3.1. Копія(-ії) виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. Надання усіх додатків до договору про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. 3.2. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі.». На виконання підпункту 3.1. пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасником надано договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83, укладений з Управлінням освіти Долинської міської ради, ціною 196 860,00 грн без ПДВ. Також, до вищевказаного договору надано додаткову угоду від 21.12.2021 №1, згідно якої ціна договору становить 182690,00 грн, додаткову угоду від 30.12.2021 №2 та додаткову угоду від 30.03.2022 №3, згідно якої ціна додаткової угоди становить 23057,00 грн. Крім того, згідно звіту про виконання договору про закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-008626-b сума оплати за договором про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 становить 192 439,00 грн. Однак, на виконання підпункту 3.2. пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації учасником надано два акти про надання послуг від 17.12.2021 на підставі договору від 05.04.2021 №83 вартістю 10752,00 грн і 17186,00 грн, які не підтверджують саме виконання наданого учасником договору. Крім того, предметом наданого учасником договору про закупівлю послуг за державні кошти від 05.04.2021 №83 є послуга ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування), тоді як предметом закупівлі даної процедури закупівлі є ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (ДК 021:2015: 55321000-6 — Послуги з готування їжі). Предмет закупівлі послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Слід зазначити, що кейтерингові послуги - послуги з постачання готової їжі, а не послуги з готування їжі. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - підпункти 3.1 та 3.2 пункту 3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію(-ії) виконаного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) (з додатками). Додаток(-и) до договору вважаються наданими в достатній кількості, якщо вони містять інформацію про аналогічні послуги, які надавалися за договором. Надання усіх додатків до договору про закупівлю в повному обсязі не є обов’язковим. На підтвердження виконання аналогічного(-их) договору(-ів) про закупівлю надати копії видаткових накладних або актів, які підтверджують виконання наданого договору, а також позитивні відгуки до зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів). Аналогічним за предметом закупівлі договором про закупівлю відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання аналогічних послуг, що є предметом закупівлі. ІІ. 1) Перелік виявлених невідповідностей: для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає від учасника надати довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У своїй тендерній пропозиції учасником надано довідку від 29.02.2024 (файл «гарантійні листи (2).pdf»), відповідно до якої учасник інформує про наявність 2 (двох) кухарів Худин Г.М. та Яковлеву С.В., тоді як згідно додатку №2 до тендерної документації передбачається надання послуг з організації харчування в 13 закладах дошкільної освіти та 10 закладах загальної середньої освіти з дошкільним підрозділом Городенківської територіальної громади. Водночас, згідно пункту 6.3.2. додатку №4 до тендерної документації. Виконавець зобов’язаний забезпечити необхідну кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у відповідних закладах освіти. Враховуючи вищевказане, слід вважати, що два працівники не є необхідною кількістю кваліфікованого персоналу для надання послуг з харчування дітей у 23 закладах освіти Городенківської територіальної громади одночасно. Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – підпункт 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі від учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням обʼєму необхідних послуг з організації харчування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.