Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 4 720 944,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 604,72 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 47 209,44 UAH |
Замовник: | Управління освіти Васильківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05408349 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кучерина Тетяна Олександрівна |
Телефон: | 380457121402 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08600, Україна, Київська область,Васильків, вул. Покровська, 15/1 |
3 |
Посилання на вимогу та виявлені невідповідності: I. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник вимагав надати: «п.1.1. у складі тендерної пропозиції надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування». Учасник надав довідку без наявного обладнання необхідних для надання послуг, згідно предмету закупівлі. «1.5. акт щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або її територіальним управлінням) за результатами заходу державного контролю та виданий на ім’я Учасника» Учасник не надав даний акт. «п.1.7. Договір укладений з Учасником на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), із зазначенням в договорі марки та державного номерного знаку транспортного засобу, а також термін дії договору має бути не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації та в оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі. Згідно даного договору надати акти виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку транспортного засобу, за останні два/три місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції». Учасник надав Договір на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), із зазначенням в договорі марки та державного номерного знаку транспортного засобу, однак згідно даного договору не надав акти виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку транспортного засобу, за останні два/три місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції. «п.1.8. Надати протокол випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), виконаний в 2024 році, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаний територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації.» Учасник надав протокол випробувань змивів лише з одного транспортного засобу, згідно довідки п. 1.1. та не надав договір на проведення даних досліджень, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації. II. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник вимагав: «п.2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіді, з зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, форму трудових відносин. Обов’язкова наявність у учасника кваліфікованого технолога або інженера-технолога громадського харчування, не менше 7 кухарів, 7 кухонних робітників та двох водіїв. ». Згідно довідки та наданого підтвердження трудових відносин в Учасника є лише один водій. «2.3.Згідно довідки п.2.1., надати особисті медичні книжки працівників (всі сторінки) за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції, а також повинно бути зазначено, що працівник працює в учасника. Медична карта обліку осіб з результатами медичного огляду містить конфіденційну інформацію та не вимагається у складі тендерної пропозиції учасника.» Учасник, згідно довідки п.2.1., надав не всі сторінки особистих медичних книжок на всіх працівників (крім директора/технолога) за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, а також деякі з них не чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. «п.2.4. Учасник надає сертифікати на всіх працівників (зазначених в довідці п.2.1.) про успішне завершення курсу «Впровдження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на приницпах НАССР». Онлайн курс доступний за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_ADV101+2023_T2. Перевірка на автентичність сертифікатів здійснюється за посиланням, зазначененому на ньому.» Учасник надав сертифікат лише на одного працівника зазначеного в довідці п.2.1. «п.2.6. На водіїв, згідно довідки п.2.1., надати посвідчення водія у повному обсязі.» Учасник не виконав вимогу. III. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) замовник вимагав надати довідку в довільній формі, з інформацією про повністю виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір. Згідно довідки, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник має надати договір у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами/ додатками/ специфікаціями/тощо до договору), а також на підтвердження виконання договору надати лист-відгук з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму договору та суму виконаних зобов’язань по договору Якщо учасник зазначає в довідці більше одного аналогічного договору, то він повинен надати скан-копії усіх аналогічних договорів (з усіма укладеними додатковими угодами та/або додатками та/або специфікаціями до договору, тощо), та лист-відгук до кожного аналогічного договору, зазначеного учасником в довідці. Учасник надав лист відгук без посилання на суму виконаних зобов’язань.. IV. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Замовник вимагав надати копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше, ніж очікувана вартість предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. Учасник надав фінансову звітність малого підприємства за 2022 рік, тобто не за останній звітній рік. V. Замовник вимагав надати у складі тендерної пропозиції учасника довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритих рахунків та відсутність простроченої заборгованості по кредитах. Учасник не виконав дану вимогу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. I. Учасник повинен виконати вимогу замовника, а саме, надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. Обовязковою умовою є наявність в учасника вантажних автомобілів для перевезення готових страв та продуктів харчування. 1.2. надати копії документів, які підтверджують право учасника на володіння/користування/тощо кожного найменування (та кількості), згідно інформації, зазначеної учасником в довідці (відповідно п.1.1). 1.3. Згідно довідки (відповідно п.1.1) на кожен вантажний автотранспорт, яким буде здійснюватися поставка продуктів харчування та перевезення готових страв Учасник має надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі, якщо учасник не є власником транспортного засобу, він додатково надає документ, який дає право користування даним транспортним засобом із зазначеням інформації, яка дає можливість ідентифікувати транспортний засіб, а саме: державний номер, марка, модель, рік випуску. Документ повинен бути дійсний впродовж строку надання послуг, Також, учасник надає скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які належать власнику. У разі, якщо учасником надається договір оренди, або надання транспортних послуг укладений з фізичною особою/фізичною особою, що діє без печатки, у такому разі, договір має бути посвідчений нотаріально. 1.4. витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку виданий на ім’я Учасника із зазначенням виду діяльності, а саме: діяльність закладів громадського харчування та/або діяльність з доставки готових страв, напоїв. 1.5. акт щодо проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або її територіальним управлінням) за результатами заходу державного контролю та виданий на ім’я Учасника; 1.6. акт щодо додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або її територіальним управлінням) за результатами заходу державного контролю та виданий на ім’я Учасника не раніше 2023 року; 1.7. Договір укладений з Учасником на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), із зазначенням в договорі марки та державного номерного знаку транспортного засобу, а також терміном дії договору має бути не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації та в оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі. Згідно даного договору надати акти виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки та державного номерного знаку транспортного засобу, за останні два/три місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції. 1.8. Надати протокол випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п. 1.1.), виконаний в 2024 році, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаний територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації II. Учасник повинен виконати вимогу замовника, а саме, надати: 2.1 Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіді, з зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, форму трудових відносин. Обов’язкова наявність у учасника кваліфікованого технолога або інженера-технолога громадського харчування, не менше 7 кухарів, 7 кухонних робітників та двох водіїв. 2.2 Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, згідно довідки п.2.1. (копії трудових книжок (всі сторінки) або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори/угоди (з терміном дії не менше строку надання послуг вказаного в тендерній документації) або інше). 2.3.Згідно довідки п.2.1., надати особисті медичні книжки працівників (всі сторінки) за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції, а також повинно бути зазначено, що працівник працює в учасника. Медична карта обліку осіб з результатами медичного огляду містить конфіденційну інформацію та не вимагається у складі тендерної пропозиції учасника. 2.4. Учасник надає сертифікати на всіх працівників (зазначених в довідці п.2.1.) про успішне завершення курсу «Впровдження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на приницпах НАССР». Онлайн курс доступний за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_ADV101+2023_T2. Перевірка на автентичність сертифікатів здійснюється за посиланням, зазначененому на ньому. 2.5. Учасником надається копія документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія» або «Технологія та організація громадського харчування» на технолога 2.6. На водіїв, згідно довідки п.2.1., надати посвідчення водія у повному обсязі. III. Учасник повинен виконати вимогу замовника, а саме на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про повністю виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір. Згідно довідки, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасник має надати договір у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами/ додатками/ специфікаціями/тощо до договору), а також на підтвердження виконання договору надати лист-відгук з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму договору та суму виконаних зобов’язань по договору Якщо учасник зазначає в довідці більше одного аналогічного договору, то він повинен надати скан-копії усіх аналогічних договорів (з усіма укладеними додатковими угодами та/або додатками та/або специфікаціями до договору, тощо), та лист-відгук до кожного аналогічного договору, зазначеного учасником в довідці. IV. Учасник повинен виконати вимогу замовника, а саме, надати копію звіту про фінансові результати або податкову декларацію з податку на прибуток або декларацію платника єдиного податку, за останній звітній рік, які підтверджують обсяг доходу (виручки), не менше, ніж очікувана вартість предмету закупівлі з відміткою контролюючого органу або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами. V. Учасник повинен виконати вимогу замовника, а саме, надати у складі тендерної пропозиції учасника довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритих рахунків та відсутність простроченої заборгованості по кредитах.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.