Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 559 675,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 25 596,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Київський міський комунальний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень "Трамплін" |
ЄДРПОУ: | 25916674 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лисюченко Вікторія Миколаївна |
Телефон: | 380444629993 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04215, Україна, Київська область,Київ, пр-т Свободи,буд.26 |
11 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) Замовник у встановлен ізаконодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП «Чоповська К.В.» (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: 1. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації - лист-згода та заповнений проект договору. Надати: документи. 2. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації - довідку із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Надати: документи. 3. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації – надати копію Статуту (або іншого установчого документу) зі змінами (у разі їх наявності) або його копії (копії іншого установчого документу), завіреної підписом відповідної особи та печаткою учасника (не стосується учасників, які здійснюють свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), або довідку із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким буде можливо переглянути електронну версію Статуту. У разі, якщо учасник здійснює діяльність без Статуту (або іншого установчого документу, який його замінює), учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів. Надати: документи. 4. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації – надати копію паспорту (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами) - для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Надати: документи. 5. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації – надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист - пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців. Надати: документи. 6. Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації – надати копію ї свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копії свідоцтва або витягу платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Надати: документи. 7. Згідно Додатку № 1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати в складі пропозиції довідку в довільній формі. 8. Згідно додатку №3 Тендерної документації – Учасник повинен надати лист - погодження з вимогою: місце надання послуг: приміщення Київського міського комунального центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень «Трамплін» чотири відділення за адресами : м.Київ-04215, пр-т. Свободи 26; м.Київ-03045, вул. Набережно-Корчуватська,96; м.Київ - 04209, вул. Богатирська 16-а (два відділення), постачання здійснюється в робочі дні два рази на день з 11.30 до 12.00 год, (обід), та з 15-00 до 15-30 (полуденок) за попередньою телефонною заявкою Замовника, крім вихідних днів. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування визначеного керівником закладу. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Чоповська К.В., просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: 1. Згідно додатку №1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати в складі пропозиції надається сканований документ про державну реєстрацію потужностей (складського приміщення та автомобілю(-ів), що будуть використовуватись при торгівлі, транспортуванні та доставці готових страв і напоїв, виданого територіальним органом Держпродспоживслужби України на ім’я Учасника. Надати: документи. 2. Згідно додатку №3 - З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає в складі пропозиції наступні документи: - скановану копію протоколу проведення гігієнічного навчання по курсу санмінімуму працівника складського приміщення учасника та зав.виробництвом, виданого державним уповноваженим органом. Надати: копію документів. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" (далі - Учасник) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі. Відповідно до п.43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник протягом 24 годин, після розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен надати уточнені або нові документи шляхом завантаження через електронну систему закупівель, а саме: 1. Згідно додатку №1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати в складі пропозиції надається сканований документ про державну реєстрацію потужностей (складського приміщення та автомобілю(-ів), що будуть використовуватись при торгівлі, транспортуванні та доставці готових страв і напоїв, виданого територіальним органом Держпродспоживслужби України на ім’я Учасника. Надати: документи 2. Згідно додатку №3 - З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), Учасник надає в складі пропозиції наступні документи: - скановану копію протоколу проведення гігієнічного навчання по курсу санмінімуму працівника складського приміщення учасника та зав.виробництвом, виданого державним уповноваженим органом. Надати: копію документів. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.