Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 892 660,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 463,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 26 000,00 UAH |
Замовник: | Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України |
ЄДРПОУ: | 22863747 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА |
Телефон: | +380442543212 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,Київ, Кловський узвіз, 13А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.1.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації надана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, містить у п.2 застарілу назву проспекту (не є формальною помилкою згідно п.10 Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710). 1.2. У порушення вимог п.1.3 Додатку 4 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня(і) копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 1.3. У порушення вимог п.1.3 Додатку 4 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції оборотно-сальдова відомість складена станом на 18.07.2023. 1.4. У порушення вимог пп.1.2 п.1, п.5.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи та інформація, надання яких передбачено пп.1.4, 1.5 (в частині відсутності завіреної(их) належним чином копії(ій) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі), 1.6-1.8, 2.1-2.7, 3.1 Додатку 4 до Тендерної документації. 1.5. У порушення вимог п.5 Додатку 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 7044:2022 та ДСТУ 9188:2022 відповідно. 1.6. У порушення вимог п.8 Додатку 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня транспортна схема доставки готових страв від місця приготування (виробничих потужностей Учасника) до Замовника. 1.7. У порушення вимог пп.1.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. 1.8. У порушення вимог п.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи та інформація, надання яких передбачено пп.1.6, 1.7, 1.10-1.12 вимог п.1 Розділу 3 Тендерної документації. 1.9. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції ДОГОВІР НА ПРИЄДНАННЯ № 2024/2/401/T ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ АТ «ЮНЕКС БАНК» (ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ) від «23» лютого 2024 року наданий у форматі, що не дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1.1 п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1.1. Заповнену форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації).». 2.2. П.1.3 Додатку 4 Тендерної документації (витяг): «1.3. До довідки мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - копія(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно;». 2.3. П.1.3 Додатку 4 Тендерної документації (витяг): «1.3. До довідки мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: - у якості документального підтвердження наявності обладнання, інформація про яке вказана у довідці підготовленій відповідно до п.1.1 даного Додатку, учасник у складі тендерної пропозиції надає оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. Документальне підтвердження наявності обладнання необхідних для надання послуг надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці.». 2.4. Пп.1.2 п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1.2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону, зазначених в тендерній документації.». 2.5. П.5.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «5.1. Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначені відповідно до статті 16 Закону з урахуванням вимог Особливостей. Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 4 до тендерної документації.» 2.6. Додаток 4 до Тендерної документації: 2.6.1. П.1.4: «1.4. Копія висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копію сертифікату/декларації/паспорту якості на тару, призначену для пакування та фасування харчових продуктів, що буде використовуватись при пакуванні кожної окремої порції страви.». 2.6.2. П.1.5 (витяг): «Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі,». 2.6.3. Пп.1.6-1.8: «1.6. Копії документів, видані уповноваженим органом, які підтверджують державну реєстрацію потужностей операторів ринку та їх особистий реєстраційний номер. 1.7. На транспортні засоби, інформація про які вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.1.1 даного Додатку, учасник повинен надати діючі протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів. 1.8. Копії протоколів проведення досліджень (повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, мікроклімату, важкості та напруженості праці, освітленості робочого місця) на робоче місце (професію), технологічний процес: кухар (приготування їжі) та кухонний робітник (миття посуду).». 2.6.4. Пп. 2.1-2.7: «2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). 2.2. Довідка, підготовлена у відповідності до вимог п.2.1 даного Додатку, повинна містити інформацію про наявність кухонних працівників/робітників, кухарів, технолога, водіїв (не менше двох). 2.3.До довідки додати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником) або у штаті/трудових відносинах з суб’єктом(ами)/особою(ами), що залучаються учасником до виконання договору. 2.4. Копія діючого штатного розпису. 2.5. Наявність вищеперерахованих працівників повинна бути також підтверджена копіями повідомлень про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 413 від 17.06.2015, що надаються у складі пропозиції. 2.6. Особові медичні книжки працівників (форма №1-ОМК від 21.02.2013), інформація про яких вказана в довідці, складеній відповідно до п.2.1 цього Додатку, оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду). 2.7. Для підтвердження кваліфікації технолога необхідно надати копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія».». 2.6.5. П.3.1: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно Додатку 5 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір(ори) на постачання товарів, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля, та/або договір на надання послуг з постачання готової їжі. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 тендерної документації: копію(ї) договору(ів) з усіма укладеними додатковими угодами/ додатками/ специфікаціями/тощо до договору); копію(ї) акту(ів) наданих послуг/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі.». 2.7. П.5 Додатку 3 Тендерної документації: «5. Учасником у складі тендерної пропозиції надається протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 7044:2022 та ДСТУ 9188:2022 відповідно.». 2.8. П.8 Додатку 3 Тендерної документації: «8. Учасником у складі тендерної пропозиції надається транспортна схема доставки готових страв від місця приготування (виробничих потужностей Учасника) до Замовника. Час руху транспортного засобу (-ів), що здійснюють перевезення, має бути розрахований з урахуванням Правил дорожнього руху (ПДР). Обов`язково вказується назва вулиць, автодоріг, маршруту доставки, відстань доставки та гранично допустима швидкість руху по ним.». 2.9. Пп.1.5 п.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «1.5. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.». 2.10. П.1 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «1.6. Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 2 до тендерної документації, підписаний уповноваженою особою учасника і який повинен містити печатку учасника. 1.7. Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним. 1.10. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та/або інших обмежувальних заходів (санкцій) та/або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 1.11. Відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу другого частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. У зв’язку з цим, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*. *Замовник перевіряє інформацію щодо учасника згідно Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. №309. 1.12. Відповідно до вимог пп.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» в якості учасника не можуть виступати: - громадяни Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; - юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства Російської Федерації; - юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації; - юридичні особи, утворені відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, - у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті. Зазначене обмеження не застосовується до юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України: які є банками або за рахунками яких на підставі нормативно-правових актів або рішень Національного банку дозволяється здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій; які є постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або електронних комунікаційних послуг, визначеними розпорядженням Національного центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій, прийнятим відповідно до Порядку оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2004 р. № 812 «Деякі питання оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану» (Офіційний вісник України, 2004 р., № 26, ст. 1696). З метою підтвердження виконання вимог даного пункту тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі про те, що учасник не є: громадянином Російської Федерації, крім тих, що проживають на території України на законних підставах; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації; юридичною особою, утвореною відповідно до законодавства іноземної держави, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, яких є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації, - у випадку виконання зобов’язань перед ними за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті; - законність підстав проживання на території України кінцевого(их) бенефіціарного(их) власника(ів) – громадянина/громадян Російської Федерації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції одного з таких документів*: а) паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року з відміткою про постійну чи тимчасову прописку на території України або зареєстрував на території України свій національний паспорт; б) посвідку на постійне чи тимчасове проживання на території України; в) військовий квиток, виданий російському громадянину, який уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України; г) посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні (стаття 1 Закону України «Про громадянство України»). *Згідно роз'яснення Міністерства юстиції України від 08.03.2022 № 24560/8.1.3/10-22.». 2.11. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, яка повинна містити актуальну інформацію щодо назви проспекту. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) договору(ів) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або копію(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати оборотно-сальдову відомість (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, технікою або устаткуванням. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документи та інформація, надання яких передбачено пп.1.4, 1.5 (в частині відсутньої завіреної(их) належним чином копії(ій) діючого(их) договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі), 1.6-1.8, 2.1-2.7, 3.1 Додатку 4 до Тендерної документації. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 7044:2022 та ДСТУ 9188:2022 відповідно. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати транспортну схему доставки готових страв від місця приготування (виробничих потужностей Учасника) до Замовника. Час руху транспортного засобу (-ів), що здійснюють перевезення, має бути розрахований з урахуванням Правил дорожнього руху (ПДР). Обов`язково вказується назва вулиць, автодоріг, маршруту доставки, відстань доставки та гранично допустима швидкість руху по ним. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати: - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документи та інформацію, надання яких передбачено пп.1.6, 1.7, 1.10-1.12 вимог п.1 Розділу 3 Тендерної документації. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати ДОГОВІР НА ПРИЄДНАННЯ № 2024/2/401/T ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ГАРАНТІЙ АТ «ЮНЕКС БАНК» (ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ) від «23» лютого 2024 року наданий у форматі, який повинен надати можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.