Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 305 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 527,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ |
ЄДРПОУ: | 05395828 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марія Клименко |
Телефон: | 380954004501 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено наступну невідповідність: 1.Вимога замовника. В п. 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «Учасник у складі пропозиції надає: - калькуляцію вартості обіду за один день будь-якого тижня;» В. п. 1 Розділ ІІІ. « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - Тендерна пропозиція Додаток № 4 до цієї тендерної документації;» Учасником шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, зазначив інформацію про ціну (суму пропозиції) що складає 263 792,79 грн. з ПДВ. Також у складі пропозиції учасник надав Тендерну пропозицію відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації, де також зазначив ціну за одиницю без ПДВ - 79,16 грн. та загальну суму з ПДВ - 263 792,79 грн. Також учасник у складі пропозиції надав калькуляцію вартості обіду за один день будь-якого тижня, в якому зазначив ціну 95 грн. Невідповідністю є те, що ціна за один день тижня є вищою за ціну зазначену в тендерній пропозиції, а саме 95*2777=263815,00 грн. (продажна ціна) Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин ціну калькуляції відповідно до поданої суми пропозиції. 2.Вимога замовника. В п. 8 Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що «Учасник у складі пропозиції надає: - фото зображення одноразового посуду відповідно до форми викладеній в п.14 цього додатку до тендерної документації, який він планує використовувати для пакування готових страв;» В п. 14. Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» запропонована Форма «Фото одноразового посуду» Учасником у складі пропозиції надано документ Форма «Фото одноразового посуду» якій частково не відповідає формі зазначеній в п. 14. Додатку 3 тендерної документації. Невідповідність в поданому документі являється те, що в стовпчику 4 пп. 3 «Для напоїв (позиція № 7 в всесезонному двотижневому меню» п. 14 Додатку 3 до тендерної документації зазначено інформацію щодо якої було внесено зміни до тендерної документації, а саме: учасник заміть «Призначення використання відповідно листа поданого на вимогу абз. 5 п. 8 Додаток 3 Тендерної документації» залишив «Призначення використання відповідно листа виробника» (попередня редакція). Для усунення невідповідностей Учасник повинен шляхом завантаження через електронну систему закупівель надати протягом 24 годин документ Форма «Фото одноразового посуду» в якому буде вірно зазначена назва в стовпчику 4 пп. 3 «Для напоїв (позиція № 7 в всесезонному двотижневому меню» п. 14 Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.