Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 990 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Одарка Большакова |
Телефон: | +380997074256 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
1 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» було встановлено наступне. У довідці від 13.02.2024 № 811 про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі про наявність необхідної кількості кухонного посуду, інвентарю та обладнання), міститься інформація про наявність орендованих ТОВ «Контракт Продрезерв 5» складських приміщень та приміщень для приготування готових страв за адресами: вул. В. Моссаковського, 13А, м. Дніпро, площа орендованих приміщень 100 кв. м. та вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро, площа орендованих приміщень 460 кв. м. На виконання вимог розділу ІІІ тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано наступні документи, а саме: 1. Відповідно до вимог частини першої розділу ІІІ тендерної документації «надати копію рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності з діяльності закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність, із зазначенням реєстраційного номеру потужностей з Державного реєстру потужностей операторів ринку територіального органу компетентного органу, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (із змінами) у порядку та на умовах, встановлених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» від 10.02.2016 № 39». 1.1. За адресою потужності вул. В. Моссаковського, 13А, м. Дніпро: надано вищезазначене відповідне рішення від 14.07.2020 року; 1.2. За адресою потужності вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро: надано рішення від 21.09.2018, але це рішення не містить категорію - стаціонарна потужність. 2. Відповідно до вимог частини першої розділу ІІІ тендерної документації «надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі (стосовно надання послуг громадського харчування/послуг щодо забезпечення харчуванням/виробництва (постачання) готової їжі (готових страв, готових кулінарних виробів тощо), тощо), чинних на дату розкриття тендерних пропозицій». 2.1. за адресою потужності вул. В. Моссаковського, 13А, м. Дніпро: вищезазначений сертифікат відсутній у складі тендерної пропозиції. 2.2. за адресою потужності вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро: вищезазначений сертифікат відсутній у складі тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції надано сертифікат зареєстрований 17 січня 2022 року № UA.8O073.QMS.868-22 на систему управління якістю на адресу виробництва: м. Новомосковськ, вул. Паланочна, 9а. 3. На виконання вимог пункту 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано договір суборенди нежитлового приміщення № 03/01-23 від 03 січня 2023 року на тимчасове платне володіння і користування нежитловим приміщенням площею 100 кв. м., розташованим за адресою: вул. Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро. Відповідно до вимог пункту 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації: «якщо обладнання, автотранспорт або приміщення орендоване, до довідки додаються копії договорів оренди або договорів перевезень, інших договорів, згідно тендерної документації Замовника, чинних на період надання послуг та актів прийому-передачі майна». Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Акт приймання-передачі до договору суборенди № 03/01-23 нежитлового приміщення від 03 січня 2023 р.», але вказаний акт не підписаний жодною з Сторін вищезазначеного договору суборенди. 4. На виконання вимог пункту 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 13.02.2024 № 811 про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема щодо автомобільного транспорту, яким буде доставлятися готова їжа зазначено спеціалізований вантажний фургон рефрижератор Renault Master та спеціалізований вантажний фургон ізотермічний з холодильною опалювальною установкою (рефрижератор) Renault Master. Разом з цим посвідчення водія ВАН № 402218, що належить водію автотранспортних засобів ТОВ «Контракт Продрезерв 5» Котляр Т.І., який залучатиметься до виконання послуги, має категорію В, тобто для легкових автомобілів. 5. Відповідно до вимог частини першої розділу ІІІ тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії особистих книжок водіїв, експедиторів, кухарів, кухонних працівників, які перелічені Учасником в довідці вих. № 13/4 від 13.02.2024 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору. Зокрема, згідно пункту 11 зазначеної довідки експедитором є Оганян Сергій Гаікович. Також у листі-згоді на обробку персональних даних вих. № 13/4 від 15.02.2024 прізвище, ім’я, по батькові експедитора – Оганян Сергій Гаікович. Проте у особистій медичній книжці значиться експедитор Оганян Мергій Гаікович. 6. На виконання вимог пункту 3.1. Додатку № 3 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів з забезпечення харчуванням, укладених з КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради, а саме: договір № 07-10 від 07 жовтня 2019 року та договір № 13-02 від 13 лютого 2019 року. Файл у форматі PDF «д.у. № 4… до д.13-02 т. PDF» з додатковою угодою № 4 до договору № 13-02 від 13 лютого 2019 року, не відкривається у електронній системі закупівель. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) копії рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності з діяльності закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність, із зазначенням реєстраційного номеру потужностей з Державного реєстру потужностей операторів ринку територіального органу компетентного органу, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (із змінами) у порядку та на умовах, встановлених наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» від 10.02.2016 № 39», на адресу потужності вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро, відповідно до вимог частини першої розділу ІІІ тендерної документації (на приміщення для приготування готових трав, як зазначено в довідці від 13.02.2024 № 811 про наявність у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» обладнання та матеріально-технічної бази); 2) копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, або ISO 9001:2018 виданого акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі (стосовно надання послуг громадського харчування/послуг щодо забезпечення харчуванням/виробництва (постачання) готової їжі (готових страв, готових кулінарних виробів тощо), тощо), чинних на дату розкриття тендерних пропозицій, на адреси потужностей: вул. В. Моссаковського, 13А, м. Дніпро та вул. Дніпросталівська, 1, м. Дніпро; 3) акту приймання-передачі майна до договору суборенди нежитлового приміщення № 03/01-23 від 03 січня 2023 року, засвідченого підписами Сторін вказаного договору суборенди; 4) інформації/документів, що вимагаються замовником у тендерній документації щодо автомобільного транспорту, яким буде доставлятися готова їжа (пункт 1.1. Додатку № 3 до тендерної документації) та/або документу водія автотранспортних засобів Учасника (посвідчення водія), приведених у відповідність стосовно дозволу на керування відповідним транспортом, згідно вимог чинного законодавства; 5) інформації та підтверджуючих документів, що пояснюватиме розбіжності між прізвищем, ім’ям, по батькові експедитора Оганян, що значиться в довідці вих. № 13/4 від 13.02.2024 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору та особистій медичній книжці, що надані Учасником у складі тендерної пропозиції; 6) файлу у форматі PDF «д.у. № 4… до д.13-02 т. PDF» з додатковою угодою № 4 до договору № 13-02 від 13 лютого 2019 року, що відкриватиметься в електронній системі закупівель, та можливо прочитати його зміст.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.