Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 849 400,90 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 29 247,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління соціальної та ветеранської політики Білоцерківської райдержадміністрації |
ЄДРПОУ: | 03193755 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Степченко Оксана Володимирівна |
Телефон: | +380983353063 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09103, Україна, Київська область,Біла Церква, Миколи Амосова,2а |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Понтем.уа» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у довідці про виконання аналогічних договорів міститься недостовірна інформація стосовно поданого учасником договору № 195 від 31.08.2022р., при цьому договір № 195 від 31.08.2022р. не може вважатися аналогічним в розумінні цієї закупівлі; 2) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній відгук до аналогічного договору № 195 від 31.08.2022р, який вказаний учасником у довідці про виконання аналогічних договорів. 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складського приміщення, а саме документи щодо оренди складського приміщення площею 164,4 м2 за адресою м.Київ, вул.Кубанської України, буд.10, літ. «Б» - акт приймання-передачі Майна, викопіювання з по поверхового плану; 4) у складі тендерної пропозиції учасника наявна невідповідність у поданих учасником документах, а саме у договорі оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності №3627 від 13.10.2022 р. та витязі з Державного реєстру речових прав №333886499 від 29.05.2023р.; 5) у складі тендерної пропозиції учасника наявна невідповідність у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій складського приміщення стосовно інформації про транспортний засіб, а саме невідповідність в інформації про вантажопідйомність транспортного засобу вказаного учасником в поданій довідці; 6) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня актуальна інформація про наявність в учасника зазначених в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник подав завірену копію оборотно-сальдової відомісті по рахунку 10 за 2020 рік ; 7) у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника відсутня інформація про проходження медичного огляду вказаними в довідці працівниками, а саме інформація про дату пройденого медичного огляду працівниками; 8) у складі тендерної пропозиції учасника наявна невідповідність, що міститься у розрахунку вартості набору продуктів харчування, який забезпечує дотримання денної норми харчування дитини за віком за цінами учасника, а саме інформація, що зазначена в таблиці документу в рядках з назвою «Вартість набору для 1 дитини», «Націнка (грн.) та «Вартість набору для 1 дитини»; 9) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, подання якого вимагалося тендерною документацією замовника, а саме відсутня довідка одного з обслуговуючих банків учасника (АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ») про відсутність/наявність заборгованості за кредитами; 10) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній дозвіл суб’єкта персональних даних (а саме керівника учасника) на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель; 11) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня повна інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання документу з відомостями про особу, яка має право на підписання договору про закупівлю; 12) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують фінансову спроможність учасника, подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме відсутні довідки з обслуговуючих банків учасника про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше 10 (десяти) % (відсотків) від суми пропозиції учасника; 13) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, що підтверджує відсутність підстав для відхилення учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей; 14) у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація, подання якої вимагалося від учасників під час складання проєкту договору про закупівлю за формою, що викладена в Додатку № 6 до тендерної документації (наданий учасником проєкт договору про закупівлю не заповнений повністю, в тому числі додатки до нього); 15) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; 16) у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє підтвердження учасника щодо ознайомлення його з умовою в підпункті 1.5 пункту 5 розділу VІ тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 3 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників» та пункт 6 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 2) пункт 6 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 3) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 4) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 5) пункт 1 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 6) пункт 2 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації; 7) пункт 3 розділу ІІ «Спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам згідно з законодавством» Додатку №1 до тендерної документації, пункт 10 «Гігієнічні вимоги до персоналу, який залучається до надання послуг» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №4 до тендерної документації 8)пункт 5 «Вимоги до норм харчування дітей» розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Додатку №4 до тендерної документації, підпункт 3.4 пункту 3 розділу V тендерної документації; 9) підпункт 3.8 пункту 3 розділу V тендерної документації; 10) підпункт 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; 11) підпункт 2.9 пункту 2 розділу VІ тендерної документації; 12) підпункт 3.9 пункту 3 розділу VІ тендерної документації; 13) підпункт 4.1 1) пункту 4 розділ V тендерної документації; 14) підпункт 4.5 пункту 4 розділу V, підпункт 3.2 пункту 3 розділу VІ тендерної документації та Додаток №6 до тендерної документації; 15) підпункт 4.1 2) пункту 4 розділ V тендерної документації; 16) підпункт 1.5 пункту 5 розділу VІ тендерної документації. 3. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник, щоб виправити невідповідності: 1) уточнену довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, якою підтверджується відповідність учасника встановленому однойменному кваліфікаційному критерію, з інформацією про дату та номер аналогічного договору, назву замовника, суму договору та номер оголошення про проведення публічної закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний договір; 2) договір № 195 від 31.08.2022р з усіма додатками до нього, актами приймання-передачі наданих послуг, укладеного з Управління освіти Васильківської міської ради (новий документ); 3) відгук про виконання умов договору № 195 від 31.08.2022р. (новий документ); 4) уточнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якою підтверджується відповідність учасника встановленому цією тендерною документацією однойменному кваліфікаційному критерію; 5) діючий договір оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності №3627 від 13.10.2022 р. з усіма додатками до нього (новий документ); 5) оборотно-сальдова відомість по рахунку 10(новий документ); 6) уточнена довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 7) уточнений розрахунок вартості набору продуктів харчування, який забезпечує дотримання денної норми харчування дитини за віком; 8) довідка з АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (новий документ); 9) дозвіл суб’єкта персональних даних - керівника учасника на обробку його персональних даних відповідно до потреб Закону України «Про публічні закупівлі» для здійснення замовником своїх повноважень у сфері публічних закупівель (новий документ); 10) уточнена довідка/інформація про особу, яка має право на підписання договору про закупівлю від імені учасника; 11) довідка(ки) з обслуговуючих банків учасника (АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ», АТ «КБ «ПРИВАТБАНК») про наявність коштів на рахунку(ах) учасника в сумі не менше 10 (десяти) % (відсотків) від суми пропозиції учасника(новий документ); 12) письмове підтвердження про відсутність підстав для відхилення учасника на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 44 Особливостей(новий документ); 13) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (новий документ); 14) довідка в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території або підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України (новий документ); 15) уточнений документ «Проєкт договору про закупівлю» за формою, викладеною в Додатку №6 до тендерної документації, із зазначенням усієї інформації, яка підлягає заповненню – по пункту 3.1., Додатками №1 та №2 до проєкту договору; 16) письмове підтвердження щодо ознайомлення учасника з умовою викладеною в підпункті 1.5 пункту 5 розділу VІ тендерної документації(новий документ); Хочемо зазначити, що документи, що подаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, повинні мати електронний вигляд та бути створені безпосередньо з оригіналів документів учасника. Учасники несуть відповідальність за достовірність наданої у тендерній пропозиції інформації та відповідність наданих електронних документів їх оригіналам. Учасники несуть кримінальну відповідальність за використання підроблених документів у складі їх тендерних пропозицій Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.