Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 990 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Одарка Большакова |
Телефон: | +380997074256 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
2 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна було встановлено наступне: 1) На виконання вимог, зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з забезпечення харчуванням. Але в цій довідці не вказано телефони замовників, вартість закупівлі, термін виконання договору, що є порушенням вимог п.п. 3.1. пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації. 2) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану форму «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Додатку № 2а до тендерної документації (за № 2/1 від 14.02.2024 р.). Але в вищезазначеному розрахунку, що наданий Учасником, в колонці «Ціна 1 порції, (без ПДВ) грн.» щодо блюд за №№ 67-72 вказана вартість така сама, як рахується в колонці «Сума (без ПДВ), грн.» цих блюд. 3) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 9 місяців 2023 року та за 2023 рік. Але у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Додаток 1 до податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», що є невід’ємною частиною декларації. Тобто фінансова звітність, яка вимагалась замовником надана не в повному обсязі. 4) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчена підписом та завірена печаткою Учасника (за № 6 від 14.02.2024 р.). Але відповідно до вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися». Додаток № 5 вищевказаного проекту договору має текст, який не читається (текст таблиці «змістився» та не читається). Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) довідки, складеної у довільній формі яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з забезпечення харчуванням (надається у формі переліку аналогічних договорів у період 2019-2023 роки (не менше 2 договорів), з вказівкою замовника відповідної закупівлі, його адреси, телефонів, вартості закупівлі, терміну виконання договору, підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі використання) (відповідно до вимог п.п. 3.1. пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації); 2) заповненої та підписаної форми «Детальний розрахунок вартості послуг з постачання готової їжі» згідно Додатку № 2а до тендерної документації, приведеного у відповідність до форми згідно Додатку № 2а до тендерної документації, а саме: інформації, що повинна бути зазначена в колонці «Ціна 1 порції, (без ПДВ) грн.» (щодо блюд за №№ 67-72); 3) Додатку 1 до податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», що є її невід’ємною частиною (до фінансової звітності, що надана Учасником у складі тендерної пропозиції). 4) проекту договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та завіряється його печаткою (у разі використання), відповідно до Додатку № 6 тендерної документації, який прикріплено до електронної системи в окремому файлі, який відповідатиме вимогам розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема: «будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.