Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 673 860,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 369,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей № 293 Деснянського району міста Києва |
ЄДРПОУ: | 01489291 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Купріяненко Людмила Олександрівна |
Телефон: | 380637521849 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02064, Україна, Київська область,Київ, вулиця Милославська, будинок 7 |
5 |
Перелік невідповідностей: 1.Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації учасник надає: документ, складений та підписаний учасником, про наявність у власності або користуванні приміщення (приміщень), необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також приміщення для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва (із обов’язковим зазначенням площі конкретного приміщення, його адреси, з додаванням документів, які підтверджують право власності або право користування таким приміщенням. У разі, якщо приміщення є власними, надаються: - для підтвердження наявності нерухомого майна – витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; - у разі, якщо приміщення залучені учасником, надаються: для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна та площу приміщення; В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку №102/56-278 від 21.12.2023 із зазначенням у користуванні а праві господарського відання приміщень, необхідних для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також приміщення для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва. При цьому в складі тендерної пропозиції відсутні витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна та площу приміщення; На виправлення невідповідності надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна та площу приміщення (або приміщень) необхідного для зберігання продуктів харчування та продовольчої сировини, а також приміщення для приготування готових страв (в разі виникнення необхідності організації процесу харчування шляхом доставки в навчальний заклад готової кулінарної продукції), які знаходяться в адміністративних межах міста Києва (із обов’язковим зазначенням площі конкретного приміщення, його адреси. Привести Довідку про наявність площі та обладнання для збереження продуктів харчування та продовольчої сировини у відповідність документам наданим учасником та вимогам тендерної документації. 2. Згідно підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації учасник надає: Документ, складений та підписаний учасником, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини. У випадку, якщо автомобілі власні надаються: - для підтвердження наявності автомобілів – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; У випадку, якщо автомобілі залучені надаються: - для підтвердження наявності автомобілів – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та договір оренди/суборенди/лізингу/інший договір, передбачений законодавством, з актом приймання-передачі транспортного засобу в передбачених умовами договору випадках. У разі, якщо власник автомобілів не є контрагентом по договору з учасником цієї закупівлі, додатково надається договір, стороною якого є власник автомобілів, на підставі якого укладено договір на користування автомобілями з учасником; договори на надання транспортних послуг (всі договори мають бути чинні на момент кінцевої дати подання тендерної пропозиції по даній закупівлі); В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку № 102/56-33 від 09.01.2024 про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування та продовольчої сировини, при цьому по договору № 11-2022ПП від 01 листопада 2022 року власник автомобілів не є контрагентом по договору з учасником цієї закупівлі та в складі пропозиції Учасника відсутній договір, стороною якого є власник автомобілів, на підставі якого укладено договір на користування автомобілями з учасником; На виправлення невідповідності надати договір, стороною якого є власник автомобілів, на підставі якого укладено договір № 11-2022ПП від 01 листопада 2022 року на користування автомобілями з учасником; 3. Згідно підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації надається: Документ складений та підписаний учасником про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІСО 22000:2007 щодо основ системи НАССР, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. На підтвердження трудових відносин між працівниками, які пройшли зазначене в даному пункті навчання надати: копії трудових книжок та/або накази про призначення/переведення на посаду та/або розпорядження про прийняття на роботу. В складі пропозиції Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №102/56-269 від 21.12.2023 із зазначенням працівників які пройшли навчання і отримали сертифікати з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог 180 22000-2007 щодо основ системи НАССР, а саме: Медвідь Лідія Іванівна, головний технолог та Андрущенко Людмила Володимирівна - завідувач складом. В складі тендерної пропозиції відсутня копія трудової книжки та/або наказ про призначення/переведення на посаду та/або розпорядження про прийняття на роботу Андрущенко Людмили Володимирівни. На виправлення невідповідності надати копія трудової книжки та/або наказ про призначення/переведення на посаду та/або розпорядження про прийняття на роботу Андрущенко Людмили Володимирівни. 4. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації треба надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів). Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір аналогічний до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 код CPV 55320000-9 Послуги з організації харчування та/або ДК 021:2015 CPV 55520000-1 Кейтерингові послуги. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена (із обов’язковим зазначенням Замовника, предмету договору, періоду виконання договору/надання послуг, кінцевої суми договору), а також листи-відгуки від представників навчальних закладів, договори з якими надано (із обов’язковим зазначенням № та дати Договору, періоду надання послуг, відгук про виконання). Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, зокрема акти надання послуг або видаткові накладні або акти звірки з Замовником. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про виконання аналогічних договорів №102/56-280 від 26.12.2023 без зазначення кінцевої суми договорів. При цьому документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, зокрема акти надання послуг надані лише на 2 позиції довідки із одинадцяти, а саме на Договір №1 від 29.01.2020 та Договір №5-292 від 17.02.2023. На виправлення невідповідності привести Довідку про виконання аналогічних договорів у відповідність вимогам тендерної документації та надати документи, які підтверджують виконання аналогічного договорів зазначених в даній довідці, зокрема акти надання послуг або видаткові накладні або акти звірки з Замовником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.