Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 951 859,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 19 518,59 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЛІЦЕЙ №18 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 20559135 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Євченко |
Телефон: | +380997909728 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ТРОЛЕЙБУСА, будинок 7 |
1 |
Під час розгляд тендерної пропозиції учасника встановлено, що окремі документи тендерної пропозиції, не відповідають умовам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи те, що надання документів, як вимагалися умовами тендерної документації, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо надаємо можливість Учаснику виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Відповідно до п.1.1 розділу ІІІ тендерної документації «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема інформацією у вигляді технічної специфікацією відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації. Учаснику необхідно, шляхом завантаження документу до ЕСЗ, надати оновлену інформацією у вигляді специфікації відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.