Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-01-2024, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18018, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, просп. Хіміків, 36. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 766 073,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 830,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 140 000,00 UAH |
Замовник: | Черкаська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №10 Черкаської міської ради Черкаської області |
ЄДРПОУ: | 33363335 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мархоцька Алла Василівна |
Телефон: | +380961225661 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18018, Україна, Черкаська область,Черкаси, проспект Хіміків, будинок 36 |
4 |
Згідно п.3.1 ч.3 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг**, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг (не менше 3-х договорів) за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Учасником не надано оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо) за договорами №27 від 12.12.2022 та №23 від 09.01.2023. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо).
Згідно п.1.1 ч.1 ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). Учасником не надано вищевказану інформацію. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). Згідно ч.8 р. ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати: Учасник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікат про проходження навчання за курсом «Застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти» виданий на ім’я учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вищевказаний сертифікат. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати Сертифікат про проходження навчання за курсом «Застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти» виданий на ім’я учасника. Згідно п. 1.2 ч.1 Додатку 1 тендерної документації з метою забезпечення гарантовного та безперебійного приготування готових страв для надання учасником послуг відповідно до предмету даної процедури закупівлі, учасники також повинні підтвердити наявність у їх власності або користуванні: - Плита індукційна: не менше 1шт., матеріал корпуса: нержавіюча сталь, кількість комфорок – не менше 4, загальною потужністю не менше 14 кВт. На підтвердження наявності в учасника такого обладнання, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає: - технічний паспорт або інструкцію з експлуатації, та документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання - у разі користування плитою індукційною на правах оренди надати у складі тендерної пропозиції копії відповідних договорів, договора мають бути чинними та дійсними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасником не надано документів, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати документи, що підтверджують придбання відповідного обладнання власником такого обладнання. Згідно п.3.1 ч.3 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг**, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг (не менше 3-х договорів) за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Учасником не надано оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.