Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 064 305,70 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 321,53 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Гімназія № 3 Звягельської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22060190 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чайковська Олена Леонідівна |
Телефон: | +380976726771 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вулиця Соборності, будинок 54 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Опис невідповідностей, що виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, та документів, що до неї додані: відсутність в тендерній пропозиції учасника наступних документів передбачених вимогами тендерної документації: 1) Документи, які підтверджують відповідну освіту працівників та їх кваліфікацію. 2) Медична довідка щодо придатності до керування транспортним засобом водія Супруна Е.В. 3) протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів. 4) Гарантійний лист про регулярну санітарну обробку (дезінфекцію) транспортних засобів. 5) Документи що підтверджують проходження працівниками, задіяними в наданні послуги, навчання з питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). 6) Гарантійний лист про те, що учасник несе повну відповідальність за достовірність наданої інформації. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності шляхом надання вище перерахованих документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.