Період оскарження умов закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 371 425,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 857,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІБРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42941040 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Богдана Радчук |
Телефон: | 380964334829 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81220, Україна, Львівська область,Бібрка, вулиця Кравченко Уляни, будинок 2 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Олійник Роман Андрійович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 55510000-8 – Послуги їдалень (Послуги харчування учнів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується: 3.1. Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3 у сукупності, при цьому не менше ніж по 1 у кожному з років: 2020, 2021, 2022). 3.2. На підтвердження надати скановану копію(ї) оригіналу(ів) аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3 у сукупності, при цьому не менше ніж по 1 у кожному з років: 2020, 2021, 2022):, відповідно до п. 3.1. 3.3. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: скановану копію оригіналу листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання по договору(ів) від Замовника(ів), згідно поданих копій договорів (не менше як по 3 договорах) (Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу , посилання на договір, що виконувався та інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору) та/або копію актів наданих послуг згідно таких договорів (не менше як по 3 договорах). Учасник в складі пропозиції надає ДОВІДКУ про досвід виконання аналогічного договору №15 від 02.01.2024 року, в якій зазначає три аналогічні договори: Договір №24/02 від 24 лютого 2020 року на суму - 1154485.44 грн без ПДВ Договір №26/21 від 26 лютого 2021 року на суму - 1067489.50 грн без ПДВ Договір №31 від 29 березня 2022 року на суму - 1499586.75 грн без ПДВ Проте, виходячи із Додаткових угод до Договорів, сума Договорів становить: Договір №24/02 від 24 лютого 2020 року – 765 939,28 грн без ПДВ Договір №26/21 від 26 лютого 2021 року - 312 387,00 грн без ПДВ Договір №31 від 29 березня 2022 року - 692 571,64 грн без ПДВ Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 3 у сукупності, при цьому не менше ніж по 1 у кожному з років: 2020, 2021, 2022) із зазначенням правильної суми Договорів 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.