Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-01-2024, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Героїв Майдану,10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ та Додатку 3 тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. Забезпечення тендерної пропозиції: Розмір: 67000,00 грн. (шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 776 946,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 884,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 67 000,00 UAH |
| Замовник: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №32 Черкаської міської ради Черкаської області |
| ЄДРПОУ: | 21369175 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Діус |
| Телефон: | +380982504980 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18029, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 10 |
4 |
1. Згідно пп. 1.1 ч.1 Додатку 1 тендерної документації учасник для забезпечення вчасної доставки продуктів харчування до Замовника має здійснюватися транспортними засобами (не менше 2-х одиниць), у тому числі, не менше одного спеціалізованого транспортного засобу, який обладнаний холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати: • При залученні власного транспорту учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. • У разі користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи отримання відповідних послуг з перевезення, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавача послуг з перевезення разом із скан-копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником пропозиції. • Крім цього, учасник повинен надати в складі пропозиції копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару з відповідними актами наданих послуг за місяць, який передує місяцю подання пропозиції з документами, що підтверджують оплату за надані послуги з дезінфекції. Термін дії договору на проведення дезінфекції транспорту має бути не менше ніж до 31.12.2024. У разі, якщо Учасником буде надано договір на проведення дезінфекції транспорту термін дії якого менший, ніж 31.12.2024, необхідно надати гарантійний лист про пролонгацію відповідного договору до 31.12.2024 за підписами обох сторін та/або додаткову угоду на продовження терміну дії наданого договору до 31.12.2024 та/або новий договір на проведення дезінфекції транспорту з терміном дії до 31.12.2024. Всупереч вимогам пп. 1.1 ч.1 Додатку 1 тендерної документації учасником не надано копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару 2. Згідно п.2.1 ч.2 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників (кухарів (не менше трьох), водіїв (не менше двох). Всупереч вимогам п.2.1 ч.2 Додатку 1 тендерної документації учасником не надано накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників (Саси І.В. та Сидорчук М.А.) На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати накази про прийняття на роботу працівників, або трудові книжки працівників (Саси І.В. та Сидорчук М.А.) 3. Згідно п.3.1 ч.3 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати Оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг**, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо) та виписку (-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Всупереч вимогам п.3.1 ч.3 Додатку 1 тендерної документації учасником не надано оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо). На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо).
Згідно п.8.1 ч.8 р. ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати: 8.1.1 чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів Учасника вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми); 8.1.2 чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми); 8.1.3. чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми); 8.1.4. чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми); 8.1.5. чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: • програми проведення наглядових аудитів та звіти про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми за пп.8.1.1-8.1.4 • чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми). На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати програми проведення наглядових аудитів та звіти про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми за пп.8.1.1-8.1.4 та чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління щодо протидії корупції Учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) у сфері оптової торгівлі харчовими продуктами та напоями, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО (додатково в складі пропозиції надається: чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат; ЗВІТ про аудит системи управління, складений органом сертифікації, що видав вищевказані сертифікати, програму проведення наглядових аудитів та звіт про останній наглядовий аудит, проведений згідно програми). Згідно пп.8.2.3 ч.8 р. ІІІ тендерної документації учасник у складі пропозиції має надати: свідоцтво/сертифікат про застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти, виданий на ім’я учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано вищевказаний сертифікат. На усунення вказаної невідповідності необхідно надати свідоцтво/сертифікат про застосування постійно діючих процедур заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) у закладах освіти, виданий на ім’я учасника. Згідно пп. 1.2 ч.1 Додатку 1 тендерної документації учасник для забезпечення вчасної доставки продуктів харчування до Замовника має здійснюватися транспортними засобами (не менше 2-х одиниць), у тому числі, не менше одного спеціалізованого транспортного засобу, який обладнаний холодильною установкою або рефрижератором (учасник підтверджує відповідність транспортних засобів документами, які видані відповідними підприємствами, установами, організаціями). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати: • При залученні власного транспорту учасник повинен надати скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. • У разі користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи отримання відповідних послуг з перевезення, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу чи надавача послуг з перевезення разом із скан-копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником пропозиції. • Крім цього, учасник повинен надати в складі пропозиції копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару з відповідними актами наданих послуг за місяць, який передує місяцю подання пропозиції з документами, що підтверджують оплату за надані послуги з дезінфекції. Термін дії договору на проведення дезінфекції транспорту має бути не менше ніж до 31.12.2024. У разі, якщо Учасником буде надано договір на проведення дезінфекції транспорту термін дії якого менший, ніж 31.12.2024, необхідно надати гарантійний лист про пролонгацію відповідного договору до 31.12.2024 за підписами обох сторін та/або додаткову угоду на продовження терміну дії наданого договору до 31.12.2024 та/або новий договір на проведення дезінфекції транспорту з терміном дії до 31.12.2024. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір від 01.09.2023 №0109/23 оренди транспортного засобу Opel Movano. Проте, не надано скан-копію свідоцтва про реєстрацію відповідного транспортного засобу, не надано протокол випробувань холодильної установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, не надано копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару з відповідними актами наданих послуг за місяць, який передує місяцю подання пропозиції з документами, що підтверджують оплату за надані послуги з дезінфекції. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати: • з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам» учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи. • скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. • копію чинного договору на проведення дезінфекції транспорту, що буде задіяний під час здійснення поставок товару з відповідними актами наданих послуг за місяць, який передує місяцю подання пропозиції з документами, що підтверджують оплату за надані послуги з дезінфекції. Згідно п.2.1 ч.2 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати документальне підтвердження відповідної освіти найманих працівників Учасника, які будуть безпосередньо займатися приготуванням страв. При цьому, Учасник надає оригінал та/або копію, завірену учасником, документу про здобуття цим працівником відповідної освіти (повар/кухар та/або технік-технолог) Учасником не надано документу про здобуття працівником – Кобилянська Оксана Джавдятівна відповідної освіти (повар/кухар та або/технік-технолог). На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати документ про здобуття працівником – Кобилянська Оксана Джавдятівна відповідної освіти (повар/кухар та або/технік-технолог). Згідно п.2.1 ч.2 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, для якого на дату подання тендерної пропозиції вже минув встановлений граничний термін подання такої звітності, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. Учасником не надано повідомлення про прийняття працівників (водіїв автотранспортних засобів Давиденко О.П. та Ковальчук І.М.) на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати повідомлення про прийняття працівників (водіїв автотранспортних засобів Давиденко О.П. та Ковальчук І.М.) на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. Згідно п.2.1 ч.2 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг**, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо) та виписку (-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). Учасником не надано оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, та виписку (-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги На усунення вищевказаної невідповідності необхідно надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, та виписку (-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.