Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 366 227,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 831,14 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ліцей № 11 Звягельської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22051147 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Скрипник Світлана Анатоліївна |
Телефон: | +380974088526 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11703, Україна, Житомирська область,місто Звягель, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Співдружності, будинок 3/8 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог замовника до тендерної документації, Інші вимоги до учасників закупівель згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону про закупівлі учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме: 1) В Додатку1 «до тендерної документації» Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* п.п. 1.1. Довідка (згідно Форми 1 Додатку 1) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору – не наданий Учасником Документ, що підтверджує право власності або користування (договір оренди, договір купівлі-продажу, або інші документи, що підтверджують право власності або користування); п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) п.п.3.1.3. позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань – відсутні посилання на номер і дату договору; 2) «Гарантійний лист аукціон на оренду» зазначено «ФОП Савчук С.І., як Учасник закупівлі, даним листом гарантує, що у разі визнання його Переможцем зобов’язується прийняти участь в аукціоні на оренду роздаткового пункту Ліцею № 11 Звягельської міської ради» виправити на «ФОП Савчук С.І., як Учасник закупівлі, даним листом гарантує, що у разі визнання його Переможцем зобов’язується прийняти участь в аукціоні на оренду їдальні (харчоблоку) Ліцею № 11 Звягельської міської ради»; 3) Довідка до тендерної пропозиції «Довідка про залучення підрядника» та «Довідка дотримання норм» адресовані уповноваженій особі тендерного комітету Ліцею № 11 Звягельської міської ради, починаючи з 01.01.2022 р. відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Це службова (посадова) чи інша особа, що є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі / спрощених закупівель згідно з Законом № 922 на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Вказані довідки мають бути адресовані уповноваженій особі Ліцею № 11 Звягельської міської ради; 3) В Додатку 5 До тендерної документації форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» к. 4 «Ціна за харчування однієї дитини протягом визначеної кількості днів, грн., (з/без ПДВ)» середньорічна кількість днів відвідування (плановий) складає 160 днів (що зазначено в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ») – Учасником проведений розрахунок на кількість дітей, а не кількість днів. Виявлені замовником невідповідності після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.