Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 640 783,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 203,92 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 139 223,00 UAH |
Замовник: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Черкаської міської ради Черкаської області |
ЄДРПОУ: | 25660269 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Ситникова |
Телефон: | +380934367904 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18028, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Самійла Кішки, 187 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФІЗИЧНА ОСОБА–ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНОВИЧ НАЗАРІЙ МИХАЙЛОВИЧ процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ФІЗИЧНА ОСОБА–ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНОВИЧ НАЗАРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: - В п.п.5.2.1. ч.5 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого, вимагалось, що «Учасник повинен надати: - оригінал та/або копію, завірену учасником, діючої санітарної книжки/медичної довідки повара (кухаря) або технолога приготування їжі або іншого працівника, який буде зазначений в довідці про наявність працівників згідно вимого цього пункту тендерної документації.» Учасником не надано у складі тендерної пропозиції оригінал та/або копію, завірену учасником, діючої санітарної книжки/медичної довідки повара (кухаря) або технолога приготування їжі або іншого працівника, який буде зазначений в довідці про наявність працівників згідно вимого цього пункту тендерної документації і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідний документ (документи), або належним чином завірені їх копії
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Керуючись ч.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи ч.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: - В п.1.1 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого, вимагалось, що «* Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо); для фізичних осіб-підприємців – документи, згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції та копію паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, разом з копією ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода має бути адресована замовнику цієї закупівлі, містити посилання на цю закупівлю і надається у складі тендерної пропозиції.» Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «4. Лист-згода на обробку ПД» із згодою суб’єкта персональних даних, яка не містить посилання на цю закупівлю (зазначено ідентифікатор закупівлі) і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідну згоду у відповідності із вимогами тендерної документації. - В ч.2 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагалось, що «Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 139223,00 грн., що не перевищує 3% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004.Зміст наданої учасником банківської гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Разом із банківською гарантією у складі тендерної пропозиції надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку-гаранту, та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:- відкликання тендерної пропозиції учасником/принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником/принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка або виписка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.». Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «30. Банківська гарантія», який в свою чергу містить БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ №114059/GL-85/3 від «29» грудня 2023 року (файл «Guarantee_114059_GL-85_3_139 000,00»), Довідку щодо розміщення грошового покриття в АТ «АЛЬТБАНК» за вих. № 23-1/3227 від «29» грудня 2023 року (файл «Dovidka pro groshove pokryttya 139 000,00»), Платіжну інструкцію банку №36723186 від 29.12.2023р. (файл «Plat instr_114059_GL-85_3_139 000,00») і Виписку по особовому рахунку від 29.12.2023р. (файл «Vypyska»), які містять інформацію про наявність забезпечення тендерної пропозиції в сумі 139000,00грн., що свідчить про наявність невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось тендерною документацією, згідно якої вимагалося наявність забезпечення тендерної пропозиції в сумі 139223,00 грн. і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати відповідні документи і інформацію у відповідності із вимогами тендерної документації. - В п.3.2. ч.3 розділу VІ тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», вимагалось, що «Разом із проектом договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються) учасником у складі пропозиції надається лист у довільній формі, яким він гарантує у разі перемоги не допускати змін умов договору, зокрема підвищення ціни, з підстав, що не передбачені ним; належно виконувати умови договору (дотримуватися встановлених строків і термінів відповідно до умов договору; у разі неможливості виконання умов договору завчасно повідомляти замовника про причини та дотримуватися умов щодо відповідальності сторін (зокрема штрафів та відшкодування збитків), визначених у договорі.». Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «16. Проект договору», який не заповнений зі сторони учасника в частині відображення (не підкреслено) вида суб’єкта господарювання учасника і на усунення даної невідповідності учасник повинен надати такий проект договору (без додатків), який повинен бути підписаний і заповнений зі сторони учасника (при заповненні проекту договору номер, дата та цінові показники не зазначаються)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.