Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 537 960,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 17 689,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 35 000,00 UAH |
Замовник: | Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області |
ЄДРПОУ: | 14200760 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Черепенко Оксана Петрівна |
Телефон: | +380974432835 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Святотроїцька, 68 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: І. Згідно пункту 1.1. ч.1 р.ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг: «Код ДК 021-2015(CPV) 55320000-9: Послуги з організації харчування» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (для фізичних осіб-підприємців – ДОКУМЕНТИ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ЇХ ПОВНОВАЖЕННЯ на підписання тендерної пропозиції разом з копіями паспорту (1-5 сторінки (6 сторінки, якщо вона заповнена) та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). У складі пропозиції ФОП Поліщук Ольга Василівна, яка підписана її підписом, надано довідку, якою учасник інформує, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів має Поліщук Ольга Василівна. При цьому учасник надає сканкопію паспорту Поліщук Ольги Василівни та сканкопію картки платника податків з відомостями про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Згідно ст. 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Учасником не надано в складі пропозиції документ, який підтверджує державну реєстрацію підприємницької діяльності, що суперечить вимогам п.1.1. ч.1 р.ІІІ тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати документ, який згідно чинного законодавства підтверджують їх повноваження. ІІ. Згідно частини 2 розділу ІІІ тендерної пропозиції учасник повинен надати в складі пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. У складі пропозиції ФОП Поліщук Ольги Василівни міститься банківська гарантія № G1223/3097 від 21.12.2023 та довідка АТ КБ «ПРИВАТБАНК» №231221SU14532302 вiд 21.12.2023p. про наявність грошових коштів під покриття гарантії. Проте, всупереч вимогам ч.2 р.ІІІ тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок в складі пропозиції не надано. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати виписку завірену банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. ІІІ. Згідно п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів та надати у складі пропозиції: довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату; оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо) та виписку(-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках). У складі пропозиції ФОП Поліщук Ольга Василівна міститься довідка про виконання аналогічних договорів з відомостями про договір №1 від 01.06.2021, укладений з ТОВ «ЗДО-ЦРД «Монтессорі Фемелі» про надання кейтерингових послуг. Також учасником надано у складі пропозицію сканкопію вищевказаного договору, рекомендаційний лист, акти приймання-передачі виконаних робіт та наданих послуг та виписки за 2022-2023 роки. Відповідно до рекомендаційного листа ТОВ «ЗДО-ЦРД «Монтессорі Фемелі» вищевказаний договір за період з 01.01.2022 по теперішній час виконано на загальну суму 366700,00 грн. Однак, згідно актів приймання-передачі наданих послуг за 2022-2023 роки загальна вартість наданих послуг відповідно до умов договору №1 від 01.06.2021 становить 375115,00 грн. При цьому, оплату наданих послуг за 2022-2023 роки учасником підтверджено шляхом надання виписок з рахунку банку на загальну суму 366700,00 грн. Отже, всупереч вимогам п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації учасником не підтверджено оплату за надані послуги в сумі 8415,00 грн, а інформація про виконання договору №1 від 01.06.2021 вказана у рекомендаційному листі не відповідає первинним документам, що підтверджують факт надання послуг згідно цього договору. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, з інформацією про найменування замовника, предмет договору, його номер та дату; оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо надання аналогічних послуг, оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, договору(-ів) надання цих послуг за вищевказаним(-и) відгуком(-ами), а також оригінал(-и) та/або копію(-ії), завірену(-і) учасником, первинного(-их) документу(-ів), що підтверджують факт надання цих послуг (акт, тощо) та виписку(-и), завірені банківською установою, які підтверджують оплату за надані послуги. (Фактичне виконання договору(-ів) обов’язково вказати у відгуці(-ках).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.