Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 955 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 19 776,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 42078561 Досьє YouControl |
Сайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Контактна особа: | Бабкевич Ольга Сергіївна |
Телефон: | 380332282209 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43008, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" щодо закупівлі ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (Послуги харчування від 1-го року життя (загальний стіл, 4- разове харчування) за адресою: с.Жабка, вул. Вишнева, 25) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації наявність складських приміщень для зберігання товару, що використовується під час надання послуг, які є предметом закупівлі та наявність матеріально-технічної бази (в т.ч. транспортних засобів) у кількості необхідній для надання послуг, на підтвердження надати: копії документів, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів, а саме довідку про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру та копію договору на санітарну обробку транспортних засобів. Згідно наданих учасником у складі пропозиції довідок про наявність в Учасника (ТОВ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ») матеріально-технічної бази та технологій, а також інших виробничих потужностей, що знаходяться в межах Луцької територіальної громади вих. №02_12/11.ТП від 02.12.2023 р. та про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів вих. №01_12/15.1.ТП від 01.12.2023 р., згідно з якими будуть залучатися три транспортні засоби, учасником не надано копію договору на санітарну обробку фургону ізотермічного МАЗ АР1976ХМ (п. 3 в довідках вих. №02_12/11.ТП від 02.12.2023 р. та вих. №01_12/15.1.ТП від 01.12.2023 р.). 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 надати копії документів, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів, а саме довідку про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів, дійсні на дату проведення тендеру та копію договору на санітарну обробку транспортних засобів. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.