Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Кількість: 1 послуга, згідно ТС (передбачає 18592 порцій)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 013 120,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 065,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" |
ЄДРПОУ: | 20761103 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Костенко |
Телефон: | +380322591953 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79032, Україна, Львівська область,м.Львів, ВУЛ.ДЖ.ВАШИНГТОНА, будинок 6 |
2 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Відповідно до ч.3.3 розділу 3 тендерної документації передбачено, Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Банківська гарантія не відповідає формі, а саме, згідно п.3 форми , що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 встановлено: «Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.» А учасником подано БГ у якій зазначено: «Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк).». 1.2. На вимогу ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації надати «копією договору про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт приміщення у 2023 році та актом проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції у 2023 році.» учасником згідно договору 425 від 02.01.23 року на проведення дезинсекції і дератизації надано не всі акти, зокрема за останній місяць. Також у складі пропозиції відсутні документи на проведення дезінфекції у 2023 році. 1.3.згідно ч.2 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник має надати «завірені копії особових медичних книжок працівників виконавця задіяних у наданні послуг, що містять дату останнього та наступного медичного огляду.». У складі пропозиції відсутні зазначені документи. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати банківську гарантію (зміни до неї), що відповідатиме Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 2.2. надати акти на проведення дезинсекції і дератизації у 2023 році згідно договору 425 від 02.01.23 року за липень-листопад. Також надати належне підтвердження дезінфекції у 2023 році у відповідності до вимоги документації. 2.3. надати копії медичних книжок на працівників зазначених у довідці учасника, а саме Карпій О.І, Пасько М.І., Гречешнюк В.Б., Козак В.М. у відповідності до вимог документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. *після усунення невідповідностей пропозиція учасника повторно повинна бути підтвердженна шляхом підписання КЕП
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.